Alla inlägg den 9 mars 2008

Lyx

Av Helené Gidhammar - 9 mars 2008 20:38

Har precis fixat mej en lyx-matlåda, potatisgratäng med vitlök, tjälknöl o sallad med fetaost. Kan inte bli bättre på en måndag :) Blev kvar sedan mamma o dom var här på middag i går, så de ska jag mummsa i morron! Roger oxå, för de blev en massa kött kvar.

Sedan blev jag så sugen på isbergssallad med citron, så de sitter jag o äter nu o en kall Coca Cola till, Mummsigt värre!

Coca cola är sjut gott!

Av Helené Gidhammar - 9 mars 2008 19:43

Kikar på de nu, hur häftig är inte Kat Von D på en skala? :) O snygg!





Av Helené Gidhammar - 9 mars 2008 18:17

I går blev de fest för våran del, en impulsiv 40års fest :) haha! Var menat att vi inte skulle åka, men så kom mamma Ulrika o Lillemor o käka middag med oss först, dom skulle förfesta här ;) O sedan blev de bara så, så vi var inte hemma förrän klockan två i natt. Ganska trevligt, maten var sådär. Men jag mådde inte så bra häller, min rygg ville verkligen inte vara med.. Kul!
Så i dag är de jag som har varit bakis i stället för Roger, vette tusiken. Men har kännt mej precis som att jag vore bakis :) haha, Sjukt.
Dom ville att Roger skulle jobba i natt oxå, så han har precis fare.. Låter som att de kanske blir fler nätter den hära veckan oxå, inte allt för kul. Men men, jag måste ju överleva ;)

Har dessutom lagt ut barnvagnen, några som ska komma o kika i kväll o ska dom inte ha den, är de några som ska komma o kolla i morron oxå, hoppas verkligen att vi får den såld, vilket jag igentligen vet att de inte är några problem med. Men ju snabbare desto bättre!

Nu ska jag ta en kopp te o ta vitaminerna för dagen..

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards