Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Helené Gidhammar - 24 mars 2008 18:44

Av Helené Gidhammar - 24 mars 2008 12:25

Nu äre sista lediga dagen innan jag bröjar skolan igen, känns igentligen skönt o komma tillbaks till skolan efter 7 veckoers praktik :) Ska bli jätte kul o träffa alla, speciellt Malin o Jenny. Var skit länge sedan vi sågs nu.. Så jag tycker att de ska bli skönt o åka till skolan i morron!

I dag klev vi upp före 8 käka frukost jag mamma o pappa. Sedan klädde vi på oss o gick på långpromenad, gick runt Källrå :) Super fint väder, lite kallt men jag klämde på mej Lojsans täckbyxer, fick inte igen dragkedjan, men hade ju ändå hängslen på dom ;) haha! Tur att jag har en lång jacka. Sedan när vi kom hem tog v i o gjorde varm Oboy o satte oss på bron i solen :) Sedan gick Annelie, Matin, Liam o Eddy förbi så jag var ju tvungen o prata lite skit med Annelie :) alltid trevligt!
O nu ska jag ta o måla naglarna, vilket jag inte gjort sedan vi flytta till lägenheten (o de vet jag bara för att accetonet ligger längst ner i flyttlådorna) o de är typ ett halvår sedan nu :) haha, jag som bytte färg varannan dag förut. Så nu tänkte jag lyxa till lite ;)
Sedan får vi v se när vi far hem, Roger börjar ju jobba 6 iaf. Så innan dess!

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards