Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Helené Gidhammar - 22 mars 2008 09:26

Har hunnit mycket nu på morronen ändå, fikat, läst förrgårdagens tiding, löst sudoku, städat, satt igång diskmaskinen, duschat, halft klätt på mej ;) O nu ska jag fixa håret, sedan bär de av in till stan o jobbet..

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 22 mars 2008 07:17

I går var vi o pimpla, hela dagen nästan :) Vid 9 på morronen kom mormor o hämta oss, åkte o handla lite korv o korvbröd sedan ut i skogen till Marith o Danne! Väl där kom Danne o hämta oss med skotern, fy så underbart o åka skoter :) Har inte åkt ett ända dugg i år, föutom nu då! Sjukt roligt. Även jag o Roger tog en sväng senare på dagen, gastummen kikade fram ett tag ;) Blev tyvärr ingen fisk för nån av oss, men då var d etyp bar ajag som pimdla i ett hål i isen, dom andra pimpla öl o annat med alkohol :) Super fint väder hade vi, solen sken nästan hela dagen. Sedan for vi till Marie o Gunnar o käka middag där, dom andra fortsatte o drack alkoholhaltigadrycker o jag käka godis ;) Vid 8 på kvällen for vi till Marith o Danne o kika på "Så ska det låta", mys i soffan. Efter 9 hämta mormor oss, körde oss hem innan hon skulle på Casiot :) Väl hemma så slängde vi oss i soffan o börja kika på film, men jag somna, som vanligt! Ganska bra ändå, sk aju jobba i dag. Dessutom kunde jag inte sova nu på morronen, bäbisen ville inte de mer ;) H*n sparka som bara den, så de var lika bra o kliva upp. Så Roger ficksova iaf! Nu sparar bäbisen igentligen bara med, h*n tycker inte om när jag sitter framåtlutad o skriver på tagentbordet, haha :) Super mysigt när de sparkar så, men sova vill man ju gärna kunna göra..
Börjar jobba vid 11 i dag, så jag hade ju kunnat sove ett par timmar till, men men. Nu är jag uppe iaf, ska ta mej nåe att äta. Är döhungrig!
Efter jobbet får vi se om vi far hem till mamma o pappa, gör vi inte de blir vi hemma i kväll o far i morronbitti i stället :) Prata med mamma i går kväll innan jag skulle sova, har inte pratat med hon på flera dagar, hon ville att vi skulle komma i dag hon :) Så vi får se hur Roger mår o vad vi hittar på, i morron ska vi iaf hemöver om de inte blir i dag, för då är de påskmiddag som gäller med familjen!
Nu äre frukost som gäller, magen kurrar..

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards