Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Helené Gidhammar - 31 mars 2008 20:50

Nu har äntligen våran efterlängtade vagn kommit :) Fats vi får inte hämta ut den förrän i morron, men nu är den iaf på plats i Sundsvall. Underbart! Så i morron kanske vi skruvar i hop den :) Kul!

Annars har dagen gått bra. Lite segt med företagsekonomi hela dagen eller sista timmen hade vi om olie olika lagar o sånt, om man är sambo eller gift o vad som gäller då. Ganska intressant :) Sedan missa jag första bussen hem, så jag var inte hemma förrän vid fem.. Men de gick de med. Roger skulle ju ändå inte o jobba, så vi hann o ses! Han blev hemma i dag oxå, men mår iaf hyffsat. Ska troligtvis jobb i morron, men vi får se hur han mår! Han har iaf köpt nåe tabletter o fil som tydligen ska vara bra, så nu är han o kika på hockey hos Choppa. Prata nyss med han :) Han var hungrig, så vi ska ta o fika när han kommer hem. Själv har jag precis vaknat nästan, frös så när jag kom hem så jag kröpner under täcket o somnade där :) Så mysigt! Så nu sitter jag med filten o halv kikar på tv, ska kolla om de börjar nåe bra nu.
I morron äre skolan som vanligt, nån som ska komma o föreläsa tro ja, så de kan bli intressant :) Men nu ska jag kika i tidningen..

De är faktist så pass många som läser bloggen så jag tycker att de kunde vara nån fler som komentera :) Så jag vet vilka ni är o kanske tillomed kan kika tillbaka till er :)


Roger <3

Av Helené Gidhammar - 31 mars 2008 07:40

Roger blev dåligare på kvällen i går, kunde inte sova. Så i natt så ringde han akuten o fråga vad de kunde vara, hon ställde lite frågor o dom kom fram till att han kanske hade magkatarr.. Han fick komma in i natt o ta några tabletter o fick sedan åka hem o sova. Nu sover han som en stock o snarkar därefter :) Skönt att han kan sova iaf! Hoppas verkligen att han blir bättre i dag, de är sjukt jobbigt o se han dålig. Jag lider ju mer än han ;)
Nää, Nu ska jag bosra tänderna, krypa i mina älskade mammabyxor o sminka mej lite :) Sedan väntar skolan o företagsekonomi heeela dagen..

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards