Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Helené Gidhammar - 15 mars 2008 22:06

Jag hade rätt :) Men de visste jag ju ;) haha! Nä, men de är nog rätt låt som vann.

                       

Av Helené Gidhammar - 15 mars 2008 20:27

Kikar på de nu, finns inte så mycket annat ;) Roger är o kikar på hockey o jag myser i soffan!
I går kom mamma o pappa hit, dom ringde o sa att dom skulle komma bara :) Hur trevligt som hällst! Så vi spela kort, snacka skit, tände ljus, myste o spela kort hela kvällen. Älskar verkligen min mamms o pappas, dom är helt otroliga! Första pappa gör när dom kommer är o klappa mej på magen o ger mej en stor kram, han är underbar! Blod är inte allt o de har verkligen han bevisat! Skulle kunna göra allt för han, precis som han har gjort för mej! Nej, nu vette tusiken vad de blev.. Hormonerna spökar, tårarna är nära nu ;) Men min pappa är helt otrolig karl, bara så ni vet!

Annars i dag har vi varit o kikat på bil med mamma, pappa o mormor. Bussen ska nog bort nu o en Volvo ska nog rulla in på gården i stället :) Men vi får se. Dom har inte bestämt sej, vilket nog kommer ta ett tag! Sedan efter de gick vi på Ica o handla, köpte de sista vi behövde till maten. Väl hemma laga vi (läs Roger) underbart god mat. Fläskfilé strips o bea sås, mumms för de! Super gott var de. O nu ska jag åter gå till melodifestivalen o soffan, tänker inte rösta men jag hoppas på Charlotte Perelli, tror jag iaf. Hon ser ut som en transa, tyvärr, men hennes låt är nog ändå bäst! Tror att hon har störst chans i eurovision, men vi får se. Igentligen bryr jag mej inte, bara inte Christer Sjögren vinner!

Nu sparkar bäbisen utav bara den :) Super mysigt! Gå verkligen inte att beskriva, de är en konstig men härlig känsla! Längtar som bara den till sommaren nu, kan inte fatta att vi ska bli tre :) Något helt underbart, som bara jag o Roger har skapat!

Roger - The one and only!
    
                                            

Ovido - Quiz & Flashcards