Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Helené Gidhammar - 14 mars 2008 08:26

Har sovmorron i dag men som vanligt kan jag inte sova länga när jag väl får ;) haha! Så, jag klev upp i stället. Ganska skönt de oxå, för då hinner man dona på som man vill. Värsta är bara att hur mycket tid jag än har så måste jag ändå stressa i slutet, men de är inte så mycket o göra åt :)
Så nu tänkte jag ta o fika lite, om vi har nått hemma villsäga. Har ju börja tidigt hela veckan o då äter jag ju frukost på jobbet.. Men annars får jag hitta på nåe annat! Sedan ska jag duscha, så jag vaknar till riktigt. Lösa lite sudoku o läsa tidningen, lyssna på radion o efter de är väl morronen slut o jag ska väl fara. I kväll vette tusiken vad som häner. Roger jobbar han oxå i dag, så vi kanske kommer hem samtidigt förengångsskull :) Men vi lär nog bara mysa i kväll..

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards