Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Helené Gidhammar - 23 mars 2008 16:03

Oj, Nu sparkar vilden i magen utav bara den :) Helt otroligt att nått så litet kan göra så mycke liv i från sej. Men de är så underbart! Längtar så fruktansvärt tills h*n kommer, kan inte fatta att till sommaren är de verklighet :)
Nej, nu kommer farmor o farfar. De betyder mat :) Är svinhungrig! Ska ringa Therese igen oxå, hon svara inte förut. Vill ju höra hur de är med hon ;) Sockertoppen!

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 23 mars 2008 12:34

Mammsen duschar nu, efter de ska jag hoppa in, sedan ska vi på Konsum o handla de sista vi behöver till maten :) Tänkte väl kika in hos stockholmarna innan oxå. Men nu ska jag stryka pappsen skjorta innan jag duschar :)

Av Helené Gidhammar - 23 mars 2008 09:12

Nu är vi hemma på Ljunga :) For hit i går efter att jag slutat jobb, så skönt! Nu lyser solen så snart ska vi klä på oss o gå på lång promenad med Yizza :) Sedan blir de påskmiddag för oss, vad kvällen har att erbjuda får vi se..

Roger o min älskade familj är helt underbara!

Ovido - Quiz & Flashcards