Alla inlägg den 2 november 2007

Av Helené Gidhammar - 2 november 2007 19:35

Så underbart med helg :)Hua, Ska njuta riktigt rejält nu kan jag lova. Kommer bli en kanon helg! Är hemma hos mammsen o pappsen nu, Roger o jag for efter att jag sutat, vid fyra ungefär. Sedan har vi käkat middag hela familjen eller ja, utan Martin, han lär väl vara hos Gina, som vanligt :) Men alla andra i alla fall. Sedan vart de lite paket öppning för Melker, Roger hade varit o handlat present i dag, helt själv ;) Men han viste redan vad han skulle köpa, en radiostyrd bil :) Han vart jätte glad, så kul!
O nu precis for Roger hem, var meningen att han skulle sova kvar men Markus (Rogers boro) ska komma i morron o instalera våran nya fläckt :) Så han for redan i dag..
Annars i dag har jag bara varit i butiken o sprugit, hela dagen. Helt slut nu kan jag lova! Måste köpa mej ett par bättre skor :) Börja nio i morrse, så jag fick vara med på en öppning. Inte så intressant, var som vanligt typ. Men ändå bra o få vara med. Annars har de typ bara varit jul saker som gällt..

O i morron är de "tjejfest" som gäller :) Jag Therese Johanna Malin o Tove, låter som att vi ska vara här hemma hos mamma o pappa först i alla fall :) Sedan blir de väl Forum för oss, Ljunga blir osäkert! Ska bli skit kul, prata med Therese häromdan om hur länge sedan vi verkligen hittade på nått. O de är typ nästan ett år sedan???? Hua. Inte klokt! Men nu äntligen :) Ska bli as kul!
Men nu ska jag stoppa huve i duschen för mamma ska fixa lockar i håret på  mej ;) haha,får väl se hur de slutar. Kanske tvättar bort dom i morron :)
Nää, nu väntar mamma o pappa o tv:n!


Roger är för underbar!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards