Alla inlägg den 28 november 2007

Ont

Av Helené Gidhammar - 28 november 2007 17:13

Har ont i halsen :/ Fick de plötligt i dag, rethosta dessutom. Hatar de, låter som man fjanthostar bara.. Hua! Tycker lite synd om mej själv ;) Har precis druckit en kopp te med honug, så jag hoppas de blir lite bättre :) O nu tänker jag ta lite glass, hoppas att de oxå hjälper ;) haha! Fin middag, men orkar inte göra nått själv. Så tråkigt! Roger skulle jobba över i dag, så han kommer hem ganska sent, men har ändå ingen aptit. Mår illa, men lite glass går alltid ner ;) haha!
Glömde min "plopp" på jobbet, så jag kommer inte in i morron. O jag som börjar nio? Kul. Hoppas på att Helena kommer tidigt så hon kan släppa in mej :) Annars vette tuskien!
Nu ska jag ta o fylla på min o Rogers mobil, har under en krona båda två. Så de är dags nu!
Ska tycka lite synd om mej själv under filten i soffan framför tv:n nu!

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 28 november 2007 08:27

Gud, snart är den hära veckan oxå slut? Haha, Snart tillbaks till skolan. Tiden har gått sjukt fort, men jag trivs så jävla bra :) Hur kul som hällst! Men de ska ändå bli skönt o komma tillbaks till skolan.
I dag börjar jag tio slutar fyra, känns skönt o ha en sån dag oxå! Får väl se om jag hinner med nått idag, skulle behöft säda lite :/
Nää, Nu ska jag ta o klä på mej. Tror nästan jag ska ta fram täckbyxerna i dag, är ju sjukt kallt! Men ska se om jag får i mej nån hårdbrömacka först, men är inte alls sugen :/

Roger <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards