Alla inlägg den 13 november 2007

Av Helené Gidhammar - 13 november 2007 18:41

Kolla vad jag fick av Roger, behöver jag säga mer? ;)



Av Helené Gidhammar - 13 november 2007 17:52

Ja, I dag är de min fördelsedag :) Haha. Tänk, 20 år? Jag? Helt otroligt igentligen, lite noja har jag ändå ;)

Dagen har varit hel skön, sov ganska länge i morrse eller jag låg kvar i sängen till kvart i 11. Sedan klev jag upp o kikade på film o sedan radion på hög volym o bara varit :) Mammsen o Lojsan kom efter att mamma varit på sjukhuset, nu är de klart. Hon SKA operera sej! Så om 14 dagar så ska hon operera sej :) Sedan kom mormor oxå. Med ännu fler paket :) haha! Var från Maj o Håkan, fick en ros av hon o lite annat.

Roger är o köper en present till mej nu :) Han kom bara hem en sabbis efter jobbet o hämtade bilen, så jag hoppas han kommer hem snart så vi kan käka lite mat. Blir Rogers korvstroganoff o ris, mumms :)
O i kväll blir de bara mys för oss!

I morron har jag ingen aning om när jag börjar. Har fått ett schema nu, så de är skönt.
Fick börja lära mej kassan i går :) Ganska kul, men mycket o komma i håg, men de ska nog gå bra! Känns som att man har fått lite mer ansvar nu!

Ändrade planer inför helgen oxå, blev ingen utgång. Utan jag Therese Malin o Tove ska ta de senare :)
Men Malin o Jenny kommer på Fredag, vi ska käka middag, dricka gott o snacka en massa skit! Kommer bli skit trevligt :) Prata med Malin förut, hon är så go. Man blir så glad när man pratar med hon!
Annars i helgen har jag ingen aning om vad som händer, tur att de är ett tag kvar tills de är helg ;) haha

Nej, nu ska jag tända lite ljus innan Roger kommer hem!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards