Alla inlägg den 5 november 2007

Seg

Av Helené Gidhammar - 5 november 2007 22:22

Seg som fan i dag!

Dan har varit lååång som satan.. Börja 10:00 i morrse o sluta 17:00, men de har faktist gått ganska bra. Har haft mycket o göra i dag! I morron äre 09:00 till 16:00, bättre de ;) Skönt o sluta tidigare.
Annars i dag har de inte hänt mycke, jag o Roger va o handla när han kom hem, gjorde o käka middag, mummsigt blev de :) Sedan har vi kikat på film o myst bara ;)
Prata med Therese på vägen hem oxå, nu har vi smitt planer inför nästa took :) haha, lääängtar redan! Kommer bli kanon.
O i dag fyller lill Melker år oxå, hela 8 år. Otroligt!

Nää, nu väntar sängen för min del. Ska ju upp tidigare än vanligt i morron ;) O jag längtar efter min kudde faktist!

Roger är nästan allt jag behöver ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards