Alla inlägg den 25 november 2007

Av Helené Gidhammar - 25 november 2007 22:55

Prata med Jenny i dag, så de är nästan bestämt att vi far dit den 25 december o firar nyår där med dom :) Har fixat kattvakt, Martin o Gina ska vara här. Är bara en billigare bil som saknas nu, har fan inte råd o åka BMW:n till Norge, så de måste vi fixa :) Annars lär vi nog fara! Fan va kul! Längtar redan, hoppas bara att allt fixar sej!

I dag har vi vare i Birsta o handlat lite, köpte julklappar åt mammsen o åt pappsen som han skulle ge mammsen, kommer nog bli kanon. Sedan käkade vi på kina jag o Roger, var så gott :) Efter de for vi te momma, mamma o pappa o resten av familjen var där så vi skulle krama mammsen innan hon skulle på operatinen. Hon las in i kväll klockan sex o i morron klockan åtta på morron så startar operationen, hoppas o ber att allt går som de ska. Jag o Roger ska i alla fall o hälsa på hon på tisdag eller onsdag, i morron är hon ju på IV o där är de besöksförbud.

I morron är lång dag igen som gäller, börjar tio o ska vara med på stängning. Så är nog inte hemma förrän vid åtta halv nio kanske. Hmm!

Nej, nu ska jag kika på tv sedan ska jag sova så jag orkar upp i morron!


Roger <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards