Alla inlägg den 11 november 2007

Av Helené Gidhammar - 11 november 2007 21:37

I dag har vi firat min födelsedag lite :) Jätte mysigt! Vaknade av oss själva jag o Roger i morse, drog oss i sängen ett bra tag o kramades ;) Sedan klev vi upp ringde mormor o sedan for vi o hämta henne. Hon var lite bakis i dag :) haha. Hade blivit lite mycke vin i går kväll o ganska sent lät de som. Sedan for vi hemöver, åkte hem te mamma o pappa först sedan for vi te farmor o farfar efter de. Öppnade presenter, fick jätte fina presenter. Ett halsband o ring, med hjärtan på. Took fina, "Michaela de la Cour". Tydligen ett märke ;) haha. Två kuddar, två lampor till köket, en lykta o lite smink :) Jag är jätte nöjd! Passade på o fira pappsen på farsdag oxå :) Han fick två par kallingar, en skjorta o en slips av alla oss barn. Han verkde nöjd i alla fall :)
Efter de käkade vi kalkon som farmor hade gjort, super gott. Sedan blev de tårta på de, men gud så mätt vi blev! Åkte hem vid 5 tro ja klockan va eller vi for till Rogers pappa, han skulle oxå fira sin papps. Typ hela släkten var där, så de blev en sabb kopp kaffe bara. O efter de for vi o lämna mormor hemma o sedan heeeeeeeeeem. Ändrade tid på tvättstugan, soffan efter de ;) O nu ska vi snart kika på fim. Sängen längtar jag redan efter!
I morron börjar jag 11:00, ganska skönt med sovmorron. Men de värsta är att jag slutar inte förrän 18:00 då :/ Fy! Men de ska väl gå de med.
På Tisdag slutar jag tidigt i alla fall! Var ju meningen att familjen o släckten skulle komma hit då, men så blev de ju inte. Men jag tänker sluta tidigare ändå ;) De är jag faaaan värd! Men mamma o Lojsan ska komma ändå, mamma ska ju på sjukhuset på de sista mötet innan operationen, så dom skulle passa på o komma in :)
På Onsdag kommer Rogers bror hit o ska hjälpa han med duscdörrarna, så de kommer bli så fint :)
Nää, Nu har jag inte tid längre. Ska kika på en film nu innan de blir sängen för mej!

Roger ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards