Alla inlägg den 15 november 2007

Av Helené Gidhammar - 15 november 2007 19:09

Dagen har gått skit fort i dag, har fått ganska mycket gjort i dag oxå! De har bara flytit på.. Sönt :) Slutade 17:00 i dag, men de gick skit bra.
Sara ville igentligen att jag skulle komma i kväll, men jag kom hem så sent. Så de får bli en annan gång :)
Roger hade tillomed gjort mat o diskat tills jag kom hem. Gullig han är! Dessutom hade han invigt duschen ;) De blev skit bra faktist men duschen. Jätte nöjd! Lite synd bara att de blev så försört på ena stället av väggen, men de kan man leva med. De blev kanon i alla fall! Så skönt att de är gjort, en kartong mindre i sovrummet. Eller ja, den ligger kvar, men den är ju tom i alla fall ;) haha. Ska slänga ut den i morron tänkte ja.
Annars har jag inte hunnit med så mycket i dag. Roger o Marith stack på hockey dom, så jag är ensam i kväll. Tänkte försöka hålla mej vaken tills Roger kommer hem, jag lovade de där ett svagt ögonblick ;)
I morron äre Fredag, ÄNTLIGEN! Börjar 10:00 i morron, kan man sova längre. Härligt! O på kvällen kommer ju Malin o Jenny :) Måste o handla i morron, ska bjuda på kött o potaisgratäng.


Men nu ska jag dricka mitt te som jag nyss kokat, lyssna på dansbandskväll på radion ;) haha. Tills tv:n börjar i alla fall. Ska ta mej en kaka oxå, lyx!

Roger- Min bara min!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards