Alla inlägg den 22 november 2007

Av Helené Gidhammar - 22 november 2007 18:28

Snart är även denna vecka slut, faaaan vad tiden går fort! Helt otroligt. Men ganska skönt ändå, för de betyder ju helg :) Skönt! I helgen ska vi bara dona på i lägenheten, ska försöka få upp lite lister o slipa garderobsdörrarna o måla dom, så i alla fall sovrummet bli klart :) Ska bli skönt! Annars blir de nog inte så mycket mera, ska åka o handla på lördag innan vi far o slipar dörrarna på Rogers jobb. Medans han gör de så ska jag träna o köra pallyften ;) haha! Har fått de som läxa av Helena till veckan, efter som att de inte går så himla bra för mej ;) Så jag ska tjuv träna då tänkte ja :) Så jag är proffs på måndag, haha! Man kan ju alltid hoppas..

I dag har de gått snuskigt fort hela dagen, de har bara försvinnit. Nu sitter kassan ganska bra ändå, tycker jag ;) Men de är mycket kvar tills man kan allt.
När vi kom hem så la vi oss i sängen o lästa posten o reklamen, så mysigt så vi nästan somna :) Har precis ätit o nu äre tv:n som gäller. Vet inte om Roger ska o kika på en bil eller inte, ovanligt ;)
O i morron äre lång dag. Börjar inte förrän 12:00 men jobbar till 19 eller ska vara med på stängningen. Kul på en fredag? Nja, De kan jag väl inte tycka. Men de får gå! Ska luncha med mormor i morron, hon ville ha lite smakråd till vad hon skulle köpa att mammsen :) Så de ska vi väl fixa. Annars i morron så är de nog bara sängen som hägrar för mej..
Nää, Nu fryser jag snart i hjäl så nu ska jag krypa ner underfilten!

Roger ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards