Alla inlägg den 30 november 2007

Av Helené Gidhammar - 30 november 2007 09:27

Sista dagen i dag på pratkiken! 6 vecker har gått så enormt fort. Fattar de inte :) Skit kul har de vare!
I går fick jag dessutom jobba :) Mellan fyra o sju, några timmar extra är aldrig fel. men en annan dag hade inte varit helt fel, blev snoooor dålig i går :/ Hade ingen röst på jobbet, så jag kunde inte stå i kassan. När jag svara telefonen hörde dom mej inte, vid fem höl jag på dö (eller kanske inte riktigt ;), tog i alla fall en alvedon o klarade av hela kvällen :) Han tillomed med den "tidigare" bussen hem, så jag var hemma halv åtta. Roger stog o gjorde fiskbullar o pärer, men pärerna var tydligen dålig. Lutta surt, så vi beställde en pizza i stället ;) haha! Bra kvällsmat..
Skulle kika lite på tv, men somna ganska direkt. Roger väckte mej halv tolv tro ja, så då gick vi o la oss. Har inte sove vidare bra i natt häller :/ Men ringde nyss till Helena o sa att jag kommer in så länge jag orkar o hon hade faktist tänkt sagt de till mej ändå :) Så de var ju skönt, slipper vara kvar till sex. Underbart! Börjar elva i dag, så jag kanske går hem fyra eller nått. Då är jag precis hemma tills älsklingen är hemma :) Perfa!
Men nu måste jag snyta mej o klä på mej så jag inte missar bussen :)

Roger <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards