Alla inlägg den 20 november 2007

Av Helené Gidhammar - 20 november 2007 19:24

I dag har jag fått lärt mej kassan ännu mera ;) Fick tillomed egen kod i går, så nu på kvittona står de Helene :) haha! Ganska kul. Men de är mycket att hålla reda på..

Dagen har gått snuskigt fort, tiden har bara sprungit i väg. Men på förmiddagen var ingen bra dag för mej, allt känndes piss. Var på skit humör, var nära på att börja grina nästan. Vette tusiken vad som hände med mej? Men men, efter lunch kändes de bättre, tur de!
Jobbade till 17:00 i dag, kom bara hem o gjorde middag o älsklingen kom hem lite senare. Käkade middag i hop, sedan stack Roger. Han skulle på hockey, var menat att jag skulle gå. Men jag är döö seg! Så han tog med sej Lassei stället, så jag ska bara ligga på soffan ikväll ;) Tänkte göra mej lite te nu faktist.
I morron har jag långdag, 11:00 till 19:00. Kommer bli segt!
Nää, nu ska jag fixa te sedan ska jag krypa ner under filten i soffan.


Roger - Min goding ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards