Alla inlägg den 9 november 2007

Av Helené Gidhammar - 9 november 2007 23:37

Har ganska tråkigt o hittade ett test :)


SÅDAN ÄR JAG:

Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar


Haha, Tycker de stämmer ganska bra :)


___________________________________________________________________


Nej, Nu ska jag kika lite till på tv o drick lite coca cola :) Sedan blir de sängen för min del, tomt på andra sidan för Roger är inte hemma. Han är o dricker öl hos en kompis. Kul för mej ;)



Av Helené Gidhammar - 9 november 2007 19:23

Är så himla seg i dag. Men dagen har bara flytit på, helt underbart :) Har gått hur bra som hällst, i dag. Första jag fick göra va o hämta, en heeeeelt egen "plopp" så jag kan gå vart jag vill o när jag vill. Nu känns de som att man "hör dit" :) Jätte härligt. O när jag skulle på Norrviden o hämta de, vem möter man då, jo Jennie :) Skit kul o se hon! Sedan kom hon in i butiken oxå, men hade inte riktigt tid då :/ Men vi ska ta o ses nått framöver, iannan vi oxå är på smällen ;) haha, typ alla som vi brukar ha tjejfesterna med är med barn nu. Så vi måste ju passa på ;)
Annars i dag har mest vara på lagret, har gått kanon. Men guuuud van grejer, inte klokt!
O efter jobbet hämta Roger mej vid bussen så for vi o handla, massa grönsaker o gott :) Blev tacos i dag, hade tänkt att de skulle bli mys. Men vi fick sälskap ;) Vi var o hämta Rogers kompis, så nu sitter dom o dricker öl vid köksbordet o snackar en massa skit. Så jag funderar på om jag ska kika på Idol o kanske poppa popcorn tillomed. O mysa med kissemissarna i stället ;)


Är dom inte för go?

Av Helené Gidhammar - 9 november 2007 08:34

Fy fan, de spöregnar! O jag hittar inte paraplyett :/ Kul. Kommer vara dyblöt innan jag kommer fram, så jag har garderat mej med nya strumpor i västan i alla fall :) Sedan hoppas jag på att skorna hinner torka innan jag slutar. De är ju ändå ett par timmar till 17:00. Kul o komma hem så sent på en fredag då, NEJ!
Men ikväll blir de i alla fall mys här hemma för oss, ska käka tacos o så :) I morron har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Men på söndag far vi hemöver i alla fall. Vi ska fira pappa på farsdag o fira min 20 års dag :D Käka kalkon o hoppas på en massa bra presenter ;)
Prata med mormor i går o fråga om hon skulle upp, men hon skulle drick vin med Inger i morron. Så hon visste inte om hon var körbar, så vi fick ta bilen själv om vi ville ;) Klart!
O i dag fyller Annelie oxå år, har inte hennes nummer, så jag kan inte skicka grattis :/ Men tänkte be mamma om hon kunde fråga Gun, så jag kan gratta hon :) O på måndag fyller Jenny o efter henne fyller JAG, på tisdag :) haha. Hela skaran håller på o bli vuxna!
O på tisdag ska mamma på sjukhuset o göra dom sista testerna inför operationen, dessutom ska hon börja på dieten. Så nu är de nära!
Har fråga hon om hon är nervös, men hon säger att hon inte tänker på de på de sättet. Men de tror jag hon gör, men inte våga erkänna..
Men gud, nu sprang klockan i väg. Måste borta tänderna o håret! Sedan ska jag ut o gå i blöt vädret..

Roger ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards