Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

Mammabyxor

Av Helené Gidhammar - 26 mars 2008 18:21

I dag efter skolan, eller jag smet lite tidigare ;) Så åkte jag ner på stan för o möta upp mammsen, pappsen, Martin, Gina o Lojsan :) Kika runt lite på stan, käka mat o handla lite. Hittade två mammabyxor faktist :) Känns sjukt igentligen, kan ha alla mina byxor men så fort jag sätter mej ner så blir de för tajt för h*n där inne o blir ett jäkla bufflande :) Så de var dax nu ändå! Hittade ett par på Exit för 259 o ett par på Kappahl som var på rea för 199, båda dock svarta, men de får duga ett tag :) Försökte hitta ett par strumpbyxor oxå, men hitta inga. Ska se om jag hinner kika på lunchen i morron när jag ska jobba :)

På Fredag blir de middag med Therese o Johan! Vet inte när, var eller hur :) haha. Men Therese skulle ringa när hon sluta jobba i kväll, första dagen på nya jobbet dessutom :) Så vi ska planera lite mera då! Men de ska bli skit kul, var så länge sedan vi sågs nu. Dessutom måste vi ju få i hop karlarna så vi alla kan umgås ;) Kommer bli kanoners!

Nu ska jag hä in i diskmaskinen o plocka i hop de sista, får se om jag tillomed orkar dammsuga..

Min sockertopp ;)

 
 
Hanna

Hanna

26 mars 2008 21:54

Haha klart jag ska fortsätta, o detsamma! ;) Jaa, du verkar somna rätt ofta nu för tiden ;)

http://www.wildbee.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Ovido - Quiz & Flashcards