Alla inlägg den 6 april 2009

Av Helené Gidhammar - 6 april 2009 08:11



Har precis vikt klar all tvätt, som vi tvätta i går ;) Men, jag har till försvar att jag var så himla dålig i går! Nu är de iaf gjort..
Nu ska de bara in på rätt plats. Men Elton sover, så jag vill inte in och störa då han en gång sover.
Dessutom tror jag båda mina älsklings pojkar sover! Roger skulle bara sova ner Elton, men han verka ha slumrat till han oxå. Men han visste ju att tvätten vänta då han var klar med de ;) haha! Nää, de är bara bra om mina prinsar sover!

                       Måste bara säga, natten har varit underbar!


Helt otroligt, men Elton somna jätte snällt i går kväll. Visst, lite senare än "vanligt" men vad gör de?
Så vi gjorde en favorit i repris jag och Roger, låg kvar i sängen och kolla på tv! När Elton sovit en stund klev Roger upp och duscha, jag stanna i sängen och kolla på Cold Case. Efter de såg jag slutet på en film, medans då hade Elton vaknat till nån gång och velat haft tutten och sedan somnat om.
Vid 23 stängde jag av tv:n och somna ganska direkt. När jag sedan vakna tyckte jag att jag var lite för kissnödig för att de skulle vara mitt i natten. Roger vakna samtidigt och kolla på klockan, 05:30. Woho!
Elton hade inte vaknat en ända gång, på hela natten. Inte änns för tutten! Så, i natt har vi haft en bra natt. Alla tre! Så att han vakna 05:30 gjorde inte alls mycket, jag och Roger klev upp med ett leende på läpparna i morse. De var länge sedan!


Dessutom åt Elton nästan en hel portion med gört och katrinplommon efter de! Hoppas verkligen att de går åt rätt håll nu :)
Dock är både jag och Elton fortfarande dåliga, snoriga och hostiga. Men de är kanske på sluttampen, vi hoppas!


Nu vakna min största prins :) Ska göra nån nytta nu i stället!

Ovido - Quiz & Flashcards