Alla inlägg den 29 april 2009

Av Helené Gidhammar - 29 april 2009 11:50



Elton sover fortfarande! Han somna 09:20, då nu har han sovit ett bra tag. Lillskrutten! Typiskt att de alltid ska vara så när man ska bort :)
Jag och Frida hade tänkt att vi skulle gå ut och njuta av solen innan vi gick vidare till Emilie, där de vaknas fika och massa prat!

Jag har tillomed hunnit putsa klart fönstrerna, dock hänger bara hälften av gardinerna där. Dom andra behöver strykas, vilket jag tänkte göra i kväll!

                                         Nu hör jag prinsen :)

Mys

Av Helené Gidhammar - 29 april 2009 10:42




           




                

          


















Av Helené Gidhammar - 29 april 2009 10:19



Jag tog mej en väl förtjänt paus i allt förnster putsande! :) Jag tycker de är rätt kul att putsa fönster, de blir ju så fint efter åt! Håller även på att byta gardiner och donar på. Så snart kanske de ser ut som ett hem igen! Har varit stökigt några dagar nu, vilket jag hatar..

Elton sover, han har snart sovit en timme. Så de är väl bäst att jag snabbar mej med bloggningen och fortsätter med de jag höll på med!
Roger är och jobbar, dom ringde i morse och ville att han skulle köra. Så han stutsa bara upp ur sängen och for, nästan iaf!
Jag tänkte putsa fönster redan då, vid 07 men Frida ville ta en promenad. Så vi gjorde de i stället! Solen lyset och de var ändå rätt varmt när man gick :) Arvid somna, men inte Elton!

                           ________________________________


I går kväll gick vi ju all tre till Frida och Arvid. Där bjöds de på fika och trevligt sällskap! Arvid var på toppen humör, Frida kalla de för övertrött, men Arvid var världens gladskit! Han skratta åt allt, speciellt åt Elton :) haha!
Elton åt gröt där, tack Arvid! Sedan vira vi in Elton i filten och gick en trappa ner och hem :) Underbart att ha så bra grannar, så nära!

Elton somna hur snällt som hällst i går! Han somna dessutom innan 20 och utan grin, de var länge sedan.

                 Självklart blev de massa bilder på två sötnosar! :)


                


                

         


       

       


                


                

                  När vi kom hem blev de mys i sängen innan sovningen!

                


                


                

Ovido - Quiz & Flashcards