Alla inlägg den 11 april 2009

Av Helené Gidhammar - 11 april 2009 23:03



Även i dag har vi spenderat mesta av dagen utomhus :) Massa kortspel även i dag! Sedan tog jag, pappa, Yizza och Elton en lång promenad runt Johannesberg. Solen lyste och vi svettades järnet! Mycket skönt :) Prata massa strunt med pappa, inte varje dag de händer att de bara är vi. Så mysigt!
Efter promenaden var Annelie, Matin, Liam och Eddie hos mamma och pappa. Vi hade bestämt träff :) Kommer alltid nått i vägen då vi ska ses. Men nu jävlar fick vi till de!
Så dom spendera resten av kvällen med oss. Vi spela Sing Star, fy fan vad jag och Annelie rocka ;) Haha! Vi sjöng oss hesa. Även denna kvällen sluta sent! Dock senare för vissa..

                              Yizza och Mohinder solar sej på bron :)
          (Mohinder är rakad på sidorna, därför han ser lite rolig ut. Haha)

                

                                                  
       Elton

                

                                        Jag och min älskade pappa!
               (Jag är helt röd i ansiktet av allt sjöngande, mycket snyggt..)

                

                                Matin var en jävel på att sjunga :)

                

                                             Jag och Annelie!
    (En av mina helt otroliga barndomsvänner, du betyder enormt mycket!)
         


















Ovido - Quiz & Flashcards