Alla inlägg den 13 april 2009

Av Helené Gidhammar - 13 april 2009 21:24


                               Nils-Arvid i dag på Birsta, mycket busig :)


                

                                                  
Söt Elton


                

                                          Nils-Arvid och Elton
       

Här vet jag inte vad dom har för sej. Måste ha varit nåe tokigt i yoghurten!
     

                           Elton har precis ätit en banan, i solen och allt :)


                
















Mys

Av Helené Gidhammar - 13 april 2009 18:26



Just nu sitter jag och Elton ute på balkongen, i solen :) Hur mysigt som hällst! Elton mumsar banan och jag väntar på middagen! De blir Max i dag ;) Så Roger är påväg och hämta nu. Hungrig som bara den, då jag bara ätit en blåbärsbakelse i dag. Haha!
Jag, Elton, Frida och Nils-Arvid tog en sväng på Birsta i dag! Men mer om de, veckan som gott och en massa massa bilder, kommer senare ikväll :)

              Nu ska vi käka klart bananen och prata med Frida!


Ovido - Quiz & Flashcards