Alla inlägg den 17 april 2009

Av Helené Gidhammar - 17 april 2009 20:19



Nu sover lillprinsen! Han fick dessutom i sej en hel portion med gröt, somna utan gnäll och grin, innan 20:00! Så nu kanske de börja ordna till sej, vi håller tummarna!

I dag har vi inte gjort många knop. Har inte änns orkat oss ut på promenad, men de blåste isbjörnar. Så de är mitt försvar! ;)
Men en sväng till Ica Maxi har vi iaf gjort, handla lite onyttigheter till ikväll! Roger är och hjälper en kompis och kommer inte hem förrän om nån timme. Jag ska bunkra upp med choklad och Coca Cola, mysa ner mej i soffan och kolla på tv eller film. Underbart!


                              Elton och Arvid i går på promenad!
           

                                                    Elton 

                







Av Helené Gidhammar - 17 april 2009 18:30



              I dag tänker jag extra mycket på min älskade lillasyster!

Bra

Av Helené Gidhammar - 17 april 2009 09:56



I går kväll då jag skulle natta Elton, som inte alls var trött eller han tyckte inte de.. När man är sådär lagom less och seg i huvudet, så ringde min pappa och hade en enormt bra nyhet! Jag blev så himla glad. Så nu är de bara att hålla tummarna stenhårt och hoppas på de bästa! Har en bra känsla iaf..

                             __________________________

Natten har varit både dålig och lång, Elton har vridit och vänt på sej hela natten. Och vid 04 i morse tokgrina han, men tillslut somna han vid bröstet iaf! Sov till 06 och ville inte somna om. Jag var helt dö! Så min älskade Roger klev upp med våran pigga prins. Fixa gröt och sedan somna Elton i pappa Rogers famn! Vid 08:30 klev jag upp, bädda sängen och sedan blev de frukost!
Nu är Roger och tvättar bilen, Elton springer runt i gåstolen och är super nöjd :) Jag sitter fortfarande i morronrocken och känner mej inte allt för fräsch.. Ska duscha då Roger kommer hem, så morronrocken sitter på ett tag till!

Nää, nu vill Elton inge mer.. Han sitter just nu och biter på bordet, ropar mamma och ser super sur ut :) Så de är bäst att jag tar han! Kanske ska sova lite till, Elton alltså? Jag ska fixa disken i så fall..

Ovido - Quiz & Flashcards