Direktlänk till inlägg 24 november 2007

Shopping

Av Helené Gidhammar - 24 november 2007 16:40

I dag har jag o mormor vare på stan eller i Birsta rättaresagt :) Skulle kika på en tunika till mammsen som hon ska ha på jul, var meningen att vi skulle ta de i veckan på en lunch, men vi tog en hel dag i stället :) Mysigt. Köpte två tuniker till mamma, byxer till Melker som han ska få i julklapp, en ny BH både jag o mormor. Fick dessutom veta att jag hade helt fel om min egen BH storlek, haha. Trodde jag hade D men har tydligen F, gick upp två hela storlekar på en dag ;) haha. Blev jätte nöjd med den nya BH:n o dessutom var hon kanon duktig hon som hjälpe oss, dit går vi igen!
Sedan blev de en fika på Charm o efter de gick vi på Ikea. Skulle ha gardinfästen o vephållare, så jag kan sätta upp gardiner i sovrummet, ska bara sy upp dom. Men de kommer att bli så fint :) Köpte lite gardiner till mammsen, ljus o en kanon fin lampa som jag har velat haft sjukt länge :) Så när Roger kommer hem så ska han få sätta upp den, om han orkar ;) Han är o slipar garderobsdörrarna på jobbet sitt nu. Men han är snart påväg hem, så vi får väl se om vi ska måla lite i kväll eller om vi tar de i morron. Annars i kväll har vi inte planerat nått, får se om vi orkar nått i huvudtaget ;)
I morron ska vi te mormor o träffa mammsen o pappsen, mamma läggs ju in i morron för operatin på Måndag. Så nu är de inte långt kvar till operationen o jag tror faktist att mamma känner av de..
Men nu ska jag ta o fundera på vad vi ska käka till middag, har ingen aning o är inte sugen på ett skit!

Roger <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Ovido - Quiz & Flashcards