Direktlänk till inlägg 5 april 2009

städa

Av Helené Gidhammar - 5 april 2009 07:30


I går gjorde vi ett ryck och städa här hemma, så himla skönt då de är gjort! Sedan klädde vi på oss, stoppa Elton i vagnen och gick ut. De blev ju så himla fint väder i går kväll! Så vi tog en kort prommis, jag var helt slut! Men Elton tyckte de var skönt, han satt nöjd i vagnen och njöt av solen :)
När vi kom hem blev de ett försök till gröt, som inte lyckades.. Sedan skulle vi smörja kroppen, vilket Elton inte ville. Han skrek och grina genom allt! :/


Natten har varit lika dålig som i går..Elton somna hur snällt som hällst, så då låg vi kvar i sängen jag och Roger. Kika på tv och somna tillslut, mycket mysigt!
Sedan vid 23 börja Elton tokgrina och höll på till 02, då klev Roger upp med han. Gjorde som i går, kolla på film hela natten med Elton i famnen.. Vid 05:30 kom han in med Elton, Elton somna faktist om en halvtimme!
Nu sitter Elton nöjt i gåstolen, jag fika och Roger sover. Vi får väl se hur den här dagen blir..

Jag är iaf mer förkyld än i går.. Går på alvedon efter alvedon :/ Fy!
Pissigt väder har vi oxå! Regnar.. Men, snön försvinner ju då!

Nu ska jag ta en snorig och grinig liten Elton!

 
 
mli

mli

5 april 2009 10:58

Du är utmanad :)

http://mlish.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Ovido - Quiz & Flashcards