Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Vaknat

Av Helené Gidhammar - 26 april 2009 22:41


Efter att Elton vaknat, klädde vi på oss alla tre och mötte upp mamma och pappa med familj. Vi va på jakt efter en cykel till Melker!
När vi for, ringde Johan till Roger och fråga om vi ville käka med dom. Och självklart ville vi de! Så efter att vi kikat på cykel, åkte vi på Max och käka med favorit familjen :)

                                            Therese och Troy

                

                                   Jag och världens sötaste Troy
                     (Roger fjanta sej, där av minen. Men Troy flina iaf!)

                

När vi käkat och snusat färdigt på Troy for vi vidare mot Jysk, kika och hitta gardiner (funderar redan på att byta dom..).
När vi var påväg hem somna Elton i bilen, han fortsatte tillomed sova när vi la över han i vagnen! Ute på gården vänta Frida, Arvid, Evelina och Nelly på oss. Så då blev de en promenad i fin vädret. Jag höll på dö av svett! Snacka om sommar värme, underbart :)

            


Efter promenaden gick vi in för att Elton skulle få mat, men han vägra.. Så de blev en grinig Elton. Var menat att vi skulle gå ut ien på gården och gunga. Men då varken jag eller Elton var på humör, stanna vi innne i stället! Vi tog hand om tvättstugan i stället, skönt att få de gjort.

Innan Roger kom hem hann jag och Elton med en massa bus i sängen! Vi knäppte massa kort och hade de så himla mysigt, vilken goskit han är!

                                                 Säng bus!
                


                


                

             


             


                


                


                


             


                


              


             


            


När Roger kom hem for vi och handla massa mat åt Elton eller ingredienser till Eltons mat, som ska kokas i morron.
Sedan for vi vidare mot Byströms, där bjöds de på fika och skitsnack. Mycket trevligt! Elton fick gröt och somna bums i pappas famn. Vi var nog inte hemma förrän 21. Då somna Elton så snällt i sängen så, dock vid bröstet. Men ändå!

                                         Födelsedagsbarnet!

                

        Alvin ville vara snäll med Elton, men de var inte så uppskattat ;)
 

                   __________________________________________

Dagen har varit mycket konstig, jag har kännt mej hel knasig. Mått dåligt, men vet inte över vad och bara varit låg! Jobbig känsla.












 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Ovido - Quiz & Flashcards