Alla inlägg under november 2008

Av Helené Gidhammar - 4 november 2008 09:06



I dag klockan 11:30 ska Elton få sin 3 månaders spruta :/ Hua, lill prinsen! Hoppas att de går bra iaf! Sedan ska vi väga o mäta, ska li kul o se hur mycket han väger nu, jag gissar på att han har gått upp bra för han är så himla tung nu :) haha!
Nää, nu ska jag kika klart på Top model o pumpa ur mjölk, tänkte att Roger skulle få ge Elton då han vaknar :) Elton sover i vagnen ute nu.

Av Helené Gidhammar - 3 november 2008 11:31



Justja, i dag är de någon som ska komma o kika på våran Volvo :) Hoppas dom köper den!

Tre

Av Helené Gidhammar - 3 november 2008 11:14



Snart har min lilla prins sovit i 3 timmar :) Han är så duktig så! Dock har jag inte hunnit med ett skit, har bara suttit här o laddat upp bilder, läst alla bloggar jag missat under veckan (hade över 145 inlägg o läsa, haha) o lyssnat på radion :) Så nu ska jag slänga i mej lite frukost innan Elton får för sej o vakna :) Vilken kommer bli snart, hoppas jag. Mina tuttar sprängs snart ;) Dom är stenhårda nu kan jag lova! 

http://misshelene.bilddagboken.se - En massa nya bilder :) Kika vettja!

Av Helené Gidhammar - 3 november 2008 08:43


Nu är vi hemma i stan igen :) Alla tre! Pappa Roger jobbar, Prins Elton sover ute i vagnen o jag lyssnar/kollar på Vakna med the voice :) Ska snart ta o vika in kläder i graderoberna, börja i går men hann aldrig klart. Elton vägrade somna hos pappsen, så de fick bli mamma i går kväll :) Men tillslut somna han, då fick han ligga i sin vagga tills han vakna nästa gång. Tror han sov två timmar där :) Mammas duktiga kille!

Medans jag o Elton har varit hemma hos mamma o pappa i veckan har Roger slitit hårt! Han har satt upp lister i hela lägenheten! Han har varit så duktig :) Belv så himla bra, nu ser de ju tillomed klart ut ;) haha! De är bara några lister kvar, men de tog slut på lister här hemma. Men de kommer snart! Sedan har han börjat med hemma bygget i taket med lampor :) Kommer bli skit bra! Så han har varit så duktig. Jag är stolt! Han har dessutom slutat snusa! Woho :) De är faktsist sant! Han har snart hållt upp i en vecka. I morron är de en vecka sedan han tog sista snusen :) I går köpte han Onico, men de är 10000000 gånger bättre än snus! Han säger att de bara är nu han ska "snusa" de, så vi får hoppas på de :)

Jag har dessutom hållt mitt löfte o klippt mina naglar! Dock tre månader sent ;) haha! Men, jag har iaf gjort de. Kan lova att de känns, är öm som faaan i fingrarna o jag känner mej handikappad! Jag kan inte göra nått, kan inte ta tag i saker! Nää, de känns helt fel! De är inte den riktiga Helené ;) Men men, jag har ju hållt de jag lova o nu kanske jag ska låta dom växa ut igen, vi får se ;)

I går var vi till Eddie som fyllde 1 år :)

Nu ringer mamma så  jag skriver mera sedan!

Av Helené Gidhammar - 1 november 2008 15:56



Nu är de första gången sedan vi kom hem till mamma o pappa som jag hunnit kolla intresnet :) Har haft fullt upp hela tiden..

I kväll blir de mys här hemma, får se vilka som blir hemma. Alla ska på olika partyn o bli fulla ;) haha! Nädå. Men nu ska jag kila på toa innan Lojsan o Elton kommer hem från promenaden!

Blir bättre uppdatering i morron :)

Ovido - Quiz & Flashcards