Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Helené Gidhammar - 5 februari 2009 22:36



Justja, på Lördag klockan 12 ska vi o kolla på en längenhet. En trea, woho! :)

Av Helené Gidhammar - 5 februari 2009 21:27



         Här kommer bilder, som lovat! Vilka snyggingar vi har, Frida ;)




                

                 

                

          


            


                


                


Av Helené Gidhammar - 5 februari 2009 20:59



I dag tyckte Elton att dagen skulle börja redan klockan 06, men de tyckte inte vi.. Så till 08 låg vi iaf o drog oss i sängen! Sedan blev de frukost för Elton, gröt som vanligt. Jag gav han dessutom AD-droppar då o för att vi ska komma ihåg att vi gett han, så sätter vi ett kryss i almanackan.. Tänkte egentligen sätta krysset senare, men gjorde de ändå. Ser då, att Roger skulle o lämna blod, 09:15. Klockan var då 08:50.. Så, de vara bara för Roger att skippa frukosten o hoppa i lite kläder. Så jag fick äta min frukost själv..

Efter frukosten tog jag o Elton oss en dusch. Sedan kom Roger hem. Elton fick sova, två gånger. Jag laga mat. Vi käkade. Sedan klädde jag o Elton på oss för att kila till grannporten, till Frida o Arvid!
När vi kom dit sussade Arvis så sött i sin säng så :) Jag o Elton fick en rundtur i lägenheten av Frida. En super härlig lägenhet!
Efter de blev de fika, kaffe/te, bullar o kakor. Mumsigt värre! Blev dessutom massa massa prat. De var verkligen jätte trevligt! Frida är en kanon härlig tjej o Arvid är bara för söt :) Så, fler fika kommer de att bli!

Vid 16:30 kila jag o Elton hem till oss, Elton var hungrig. Han vi käka båda middag. Han stroganoff o jag de som blev över av lunchen i dag, lappskojs. Sedan blev de en tupplur för Elton, två avsitt av Desperate Housewives för mej.. Efter de var dagen nästan slut! Elton har fått gröt, blivit nattad o nu sover han. Hoppas han sover nån timme nu!
Jag ska koka mej lite te nu, kika på Criminal Minds, sedan blir de nog några fler avsnitt av Desperate Housewives. Sängen efter de!

                 Kommer snart bilder på min o Fridas prinsar! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards