Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Helené Gidhammar - 13 februari 2009 13:32



För första gången någonsin, somna Elton helt själv här i soffan brevid mej!


            

                


                

      











Av Helené Gidhammar - 13 februari 2009 13:11


                           Elton i vagnen, en iskall promenad!



                              Lite snö kom de ju över natten :)

                

                                           Värdens gladaste!

                

                            Elton är ute och går med pappa Roger


                

                              Elton är helt fascinerad av datorn
          

                                                  
     

                


                

                            Malin, Elton och Tyson myser i soffan :)


                

                      Så här glad kan man bli efter lite blodapelsin :)

                

                                               Dusha är skoj de!

                


                

                              Söt Elton och Söt Arvid på Birsta City!
      

                             Elton på Ica Maxi efter fika träffen!

                

                              Arvid på Ica Maxi efter fika träffen!

                 

                                                 En nakenfis :)

                

             Jag och Elton på våran promenad i morse, så duktiga vi var!
     (Så tjock jag ser ut!!! Hmm.. De måste bli många fler promenader!)



                      Frida och Arvid på morron promenaden :)




           Så, nu har jag äntligen fått in lite bilder! Frida är du nöjd? ;)












Av Helené Gidhammar - 13 februari 2009 11:50



Natten har varit helt underbar! Bästa hittills, helt klart. Kommer nog inte få nån bättre häller.. Elton somna som sagt 20:30, som vanligt. Sedan vakna han till lite för 00, jag gav han tutten och han somna, dock väldigt oroligt. Men tillslut somna vi båda två. Lite före 02 vakna han igen, Roger stoppa in tutten, men jag gjorde ordning med bröstet, var ju säker på att han skulle vakna. Men inte! Så vid 05, precis innan Roger for på jobbet, då vakna han första gången för att få mat! Tänk, en hel natt utan mat! Jag kan knappt fatta de, de har ju aldrig hänt att Elton har varit utan mat så länge.. Otroligt! De var nog bara en lyckträff, men hoppas gör vi alltid!
Klockan 07 ville Elton vakna för dagen, så de var bara till att vakna för mej oxå. Vi myste i sängen ett tag och klev sedan upp för frukost.
Vid 09:30 fråga Frida och Arvid om vi ville med på promenad. Vilket passade perfa, Elton skulle ändå precis ta en tupplur då! Så vi slängde på oss lite kläder, borstade tänderna och ut med vagnen.
Ute var de toppen väder, jätte skönt! Solen lyste tillomed :) Vi var ute över en timme! Jag valde vägen, gick den då jag var gravid, men jag kom inte i håg att den var så jobbig. Haha! Vi höll på dö i uppförsbackarna, tur att de inte bara jag som har lite mindre bra kondis ;)
Men de var skönt iaf, så de ska vi verkligen göra om! Tur att vi har bra grannar som tvingar ut oss på promenader!

Nyss har vi käkat lunch jag och Elton, blev kalkon för Eltons del och biffarna som blev över från middagen i går, till mej. Till de blev de sallad och Cesardressing! Blev mumsigt värre.
Sedan ringde Therese, alltid lika kul och prata! Och härligt att höra att de går bra, med lill prinsen deras :) Fick kort på han i går, ha är så himla lik Therese! Otroligt lik :)

Jag och Elton skulle egentligen på Birsta och träffa Anna och Tuva, men Elton är inte på något Bisra humör i dag.. Så vi ska ta de en annan dag!

Nu ska Elton sova en liten stund, han verkar super trött!

Ovido - Quiz & Flashcards