Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Helené Gidhammar - 11 februari 2009 20:10



Vid 16 fråga Frida på MSN om vi skulle ta och åka på Birsta, Självklart blev vårat svar! Så, en dusch, lite kläder, lite mat och en halvtimme senare begav vi oss i väg. Jag, Elton, Frida och Arvid! Super trevligt hade vi :) Dock ville Arvid inte riktigt vara med, han önskade att han hade stannat hemma med pappa ändå ;) Vi var väl hemma 18:30 kanske. De ska vi verkligen göra om! Vi har verkligen världens bästa grannar :)

                    ______________________________________

I dag kom Roger hem super tidigt, redan vid 14 kom han hem i dag! Så vi tog och fika lite då han kom hem, alla tre. Sedan somna mina två prinsar i soffan, Elton på pappa :) Haha! Medans jag prata med Annelie, prata om allt möjligt. Vi har alltid lika trevliga samtal!
Sedan åkte vi som sagt till Birsta.. Nu när vi kom hem så blev de först lite teve i sängen och en massa mys, hela familjen! Nyss fika vi lite och tog på jamas på Elton. Nu nattar Roger Elton, får väl se när prinsen somnar!
Hoppas att han sover lika bra nu i natt som han gjorde i går natt, de vore underbart!

                       ____________________________________

I morron klockan 12:30, ska jag, Elton, Frida och Arvid på fika! Ska bli jätte kul :) Ska bli spännande framför allt!
Mer än fikat tror jag inte att de blir.. De är ju så satams kallt ute!


                                I morron lovar jag bilder!

Av Helené Gidhammar - 11 februari 2009 12:09



Prata nyss med Therese :) Så skönt och höra i från dom! Vi år sjukt nyfiken på lill grabben oxå, Roger är nästan mer nyfiken än jag är ;) haha

                          ________________________________

Natten har varit helt underbar! Elton somna ju hur snällt som hällt i går, 20:30. Vi gick och la oss vid 23, trodde att han skulle vakna till då. Men inte då! Klockan 02:22 vakna han till för mat första gången.. Helt otroligt! Han sov ju hur bra som hällst :) Sedan vakna han nästa gång då Roger klev upp 04:40, åt och ville egentligen inte somna om. Men tillslut gav han med sej och somna. Till klockan 07, jag halv sov och han hade gympa och prata på. Vid 08 klev vi iaf upp, en helt lagom tid!
Då blev de gröt och mys, efter de sussa Elton en stund, jag kika på DH och slöa. Nyss har Elton duschat, så nu sitter han är i morronrocken och torkar :) Så nu blir de lite kläder på och efter de ska vi få i oss lite lunch. Får se vad vi hittar på! Roger skulle komma hem ganska tidigt i dag, så de blir inge avancerat till lunch..

                        Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda!

Ovido - Quiz & Flashcards