Alla inlägg den 2 februari 2009

Ont

Av Helené Gidhammar - 2 februari 2009 21:55



Så, nu har jag nattat Elton. Han har faktiskt sovit en stund, men jag somna så klart jag med! Fy, så nu har jag snuskigt ont i huvudet..
Dock sover Elton väldigt oroligt, vi får väl se hur längen han sover. Inte allt för länge skulle jag tro, men hoppas på de! Vill iaf ha en bättre natt en den i går.. Jag orkar verkligen inte! Hans sovrutiner måste bli bättre, snarast! Om jag nånsin ska kunna bli människa igen..

Jag o Elton tog iaf en kort promenad på Ica förut, var så himla kallt! Så de fick räcka för oss. Men när jag kommer på Ica upptäcker jag att Elton tappat sin tutt, självklart.. Hade han dessutom i selen, så den hade ju hamnat på backen eller i affären. Kika runt på affären där vi hade gått men hitta den inte. Så jag räknade med att vi inte skulle hitta den, då de var kolsvart ute! Men faktiskt så, vi hitta den på vägen hem, på en liten stig :) Så vi hade tur. Vet faktiskt inte om vi hade nån mer tutte, inte nån likadan iaf. Han är ju så himla kräsen på tuttar! De ska vara en speciell, annars får de vara. Tänk annars hur nattningen skulle gått i kväll.. Fy, vilken tur vi hade!

Men nu ska jag gå o ta mej en Alvedon, både för huvudet o tandvärken. Hoppas att de hjälper mot tandvärken! Jag har så fruktansvärt ont av visdomstanden.. Jag kan knappt gapa, borsta tänderna eller äta! Hoppas verkligen att de är över snart, annars dör jag.

Min älskade sambo skicka precis sms, han var snart på G hem. Underbart!


Av Helené Gidhammar - 2 februari 2009 14:04



Natten har inte varit bra.. Elton sov oroligt redan från att han somna. Han somna redan 21, men 22 vakna han o grina.. Stoppade i han tutten, funkade faktist! Sedan igen vid 23, sedan nån fler gång innan vi gick o la oss vid 24. Även då vakna han till, men han nöjde sej igen med bara tutten.. Efter de sov han ganska hyfsat iaf, tror han vakna lite före 04 för mat. Sedan igen id 06, igen vid 08 men då klev vi upp! Eller Elton o pappa låg o myste i sängen ett tag, medans jag stoppa in den rena tvätten o vikte lite kläder :)
Sedan blev de frukost för alla tre, gröt. Elton fick även min hemmagjorda pure :) Som han dessutom smaka i går, verkar som att jag fick högsta betyg iaf ;) Han verkligen älskade de! Super kul att han gillade de :)
Efter frukosten kika Elton o pappa på One tree hill eller Elton somna i pappas famn, sov där så mysigt så! Jag däremot städade. Dammsuga, skura, diska, plocka i o ur diskmaskinen, damma mattorna, laga mat åt mej o Roger, laga dessutom mat åt Elton. Så vi får väl se vad han säger om de, tänkte han skulle få smaka de senare i dag. Blev iaf kyckling, majs o potatis!

Så efter att jag städat klart hann vi bara käka lunch, innan Roger skulle o jobba..
Är helt slut nu! Elton somna precis, så jag ska slå på teven o koka mej lite te! Hoppas att Elton sover ett tag..

Annars i dag får vi se vad vi hittar på. De är ganska kallt ute, men solen lyser o de ser så skönt ut.. Får väl se om vi kanske tar en sväng jag o Elton!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards