Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Helené Gidhammar - 4 februari 2009 20:47



Precis lagomt till pyjamas bytet innan nattingen, blev Elton bajsnödig. Bytten blöjan. Tog fram en ny blöja. Han bajsa igen. Jag tog bort blöjan o handduken. Han bajsar igen, rakt in i ärmen på min morgonrock, så klart. Vänder mej om för att ta fler servetter. Han bajsar åter igen. På skötbordet, på mej, på mattan, på handfatet, på fan allt! Så, jag har fått några bajs duschar i dag. Alla på samma gång.. Haha :) Jag kan inte annat än skratta! Elton var dessutom super nöjd o flinade med hela ansiktet, våran lilla skitunge!

Nu sover han så gott iaf! Han somna hur snällt som helst, inte ett pip! Även fast jag hade teven på o allt. Men han är verkligen hur duktig som helst! Ännu bättre vore de ju om han kunde sova lika snällt ;) Men, de kommer väl de med. Dom förbli ju inte liten för alltid..

Jag hoppas verkligen att min älskade kommer hem snart, jag saknar han så!

Av Helené Gidhammar - 4 februari 2009 16:14



Japp, just nu snöar de.. Ingen kul alls, jag vill ju att snön o vintern ska försvinna, typ nu! Helst igår..

Snacka om att tiden går fort.. De är redan onsdag! Dessutom har vi inte gjort allt för mycket denna vecka.. Hoppas att morrondagen har mer att erbjuda en vad veckan hittills har gjort, vore trevligt! Hatar att veckorna bara springer förbi o ändå har vi inte hunnit gjort nått.. Vill få ut mer av dagarna än vad vi får nu! Jag o Elton kommer bli tokig snart, dom är fyra väggarna börjar bli ganska tråkiga nu.

Så, vad har vi gjort i dag? Inte ett skit egentligen.. Lagat mat, diskat, plockat undan, tömt diskmasken, ätit, Elton har sovit.. Ja, de är väl typ våran dag. Jag har ju inte ens kommit ur morgonrocken i dag, hur sjukt är inte de?!

För ett tag sedan kom Eltons farmor o hälsa på, tog några koppar kaffe o några bullar med oss. Elton fick mosad banan o busa massa med farmor, dock var han svårflörtad i dag.. Blev inte många flin inte. Men de berodde nog mycket på att han hade precis somnat när hon kom, men vakna till lika fort igen.. Gullunge! :)
Men nu sover han igen.. Så jag ska ta fram kycklingen jag ska äta till middag i dag, sallad får de bli till. Som jag redan vid lunch fixa till, annars blir är de lätt att jag låter bli att äta middag. Hatar nämligen att äta själv!

Nej, nu är de nog med babbel!

Av Helené Gidhammar - 4 februari 2009 13:08



                                     Elton älskar sina strumpor ;)


               

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards