Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Helené Gidhammar - 9 februari 2009 13:35



Natten har varit ganska bra faktist! Elton somna 20:30, som varje natt nu förtiden. Vakna 01, 03 och 06. Så 2 amningar under en natt är ju inte fy skam, de är helt okej faktist! Sedan klev vi väl upp vid 08:30. Käka frukost, gröt och macka, Elton tog en tupplur, jag fixa bort diskberget, sedan klädde vi på oss och tog en promenad på Ica. Handla lite mjölk och smör, sedan traska vi hem. Var ju ganska kallt ute, dock lyste solen iaf! Dessutom är de sjukt mycket snö ute..
Efter den korta turen på Ica, tog vi och gjorde lunch. Elton fick pappa Rogers egengjorda potatis/morot/köttfärspure, den är uppskattad! Jag slängde ihop de som blev över av köttfärssåsen och spagettina i går. Efter de blev de en till tupplur för Elton, medans kika jag på Samantha Who.

Nu ska jag ta och dammsuga, sedan väntar duschen. Efter de kommer Malin hit! Får se vad vi hittar på :) Så de är väl bäst att jag gör mej klar, hon skulle ju bara fika och sedan åka..

                               Bilder kommer senare i dag!

Ovido - Quiz & Flashcards