Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Helené Gidhammar - 3 februari 2009 21:44



Nää, Han sov inte..

Av Helené Gidhammar - 3 februari 2009 21:32



Elton vakna till precis.. Inte änns en timme sov han! Fast egentligen hade jag inte räknat med mer.. Men han hade hamnat på mage o ville inte ligga så, dessutom hade han tappat tutten. Så de var inte så konstigt!
Vände på han, gav han tutten o gick sedan ut. Än hörs iaf inga ljud i barnvakten, så jag antar att han sover.. Hoppas!


                                    Elton i går på skötbordet :)

               

Av Helené Gidhammar - 3 februari 2009 20:46



Elton sover redan, utan gåra som hällst protester! Inte änns att han lekte med fötterna eller snurrar runt, inget alls. Jag hade tillomed på teven, änåd la han bara snutten över ögonen, kröp tätt intill mej o höll mej i armen, sedan somna han så gott så gott! Mammas lilla prins :) Så i kväll somna han redan 20:30, duktiga killen! Men, vi får väl se hur bra han sover.. Bättre än i natt hopas jag på iaf!

I dag har vi inte gjort många knop inte.. Vi klev upp vid 08, käka frukost, jag duscha, Elton sov, jag o Roger kika på One Tree Hill, plocka undan lite o sedan for vi på banken o fixa lite, satte dessutom in pengar på Eltons konto. Sparbussa var överfull!
När vi kom hem klädde jag o Elton om, tog o packa ner Elton i vagnen, ut i kylan för att gå på Stor & Liten.. Vad sitter inte där på dörren? Jo, en lapp om att de är stängt, typiskt! Så, vi fick gott traska hem igen.. Hade tänkt tagit en promenad, men de var så fruktansvärt kallt.. Så vi skippade de!

Mer änså har vi inte gjort i dag. Roger har eftermiddag, så jag o Elton har myst här hemma själva. Kika på tv, sovit, ätit, sovit o ätit igen!

Nu ska jag kika om de är nåe bra på teven, sedan får de kanske bli en kopp te.. Jag är så himla frusen i dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards