Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

Redan

Av Helené Gidhammar - 3 februari 2009 20:46



Elton sover redan, utan gåra som hällst protester! Inte änns att han lekte med fötterna eller snurrar runt, inget alls. Jag hade tillomed på teven, änåd la han bara snutten över ögonen, kröp tätt intill mej o höll mej i armen, sedan somna han så gott så gott! Mammas lilla prins :) Så i kväll somna han redan 20:30, duktiga killen! Men, vi får väl se hur bra han sover.. Bättre än i natt hopas jag på iaf!

I dag har vi inte gjort många knop inte.. Vi klev upp vid 08, käka frukost, jag duscha, Elton sov, jag o Roger kika på One Tree Hill, plocka undan lite o sedan for vi på banken o fixa lite, satte dessutom in pengar på Eltons konto. Sparbussa var överfull!
När vi kom hem klädde jag o Elton om, tog o packa ner Elton i vagnen, ut i kylan för att gå på Stor & Liten.. Vad sitter inte där på dörren? Jo, en lapp om att de är stängt, typiskt! Så, vi fick gott traska hem igen.. Hade tänkt tagit en promenad, men de var så fruktansvärt kallt.. Så vi skippade de!

Mer änså har vi inte gjort i dag. Roger har eftermiddag, så jag o Elton har myst här hemma själva. Kika på tv, sovit, ätit, sovit o ätit igen!

Nu ska jag kika om de är nåe bra på teven, sedan får de kanske bli en kopp te.. Jag är så himla frusen i dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards