Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Bajs

Av Helené Gidhammar - 4 februari 2009 20:47



Precis lagomt till pyjamas bytet innan nattingen, blev Elton bajsnödig. Bytten blöjan. Tog fram en ny blöja. Han bajsa igen. Jag tog bort blöjan o handduken. Han bajsar igen, rakt in i ärmen på min morgonrock, så klart. Vänder mej om för att ta fler servetter. Han bajsar åter igen. På skötbordet, på mej, på mattan, på handfatet, på fan allt! Så, jag har fått några bajs duschar i dag. Alla på samma gång.. Haha :) Jag kan inte annat än skratta! Elton var dessutom super nöjd o flinade med hela ansiktet, våran lilla skitunge!

Nu sover han så gott iaf! Han somna hur snällt som helst, inte ett pip! Även fast jag hade teven på o allt. Men han är verkligen hur duktig som helst! Ännu bättre vore de ju om han kunde sova lika snällt ;) Men, de kommer väl de med. Dom förbli ju inte liten för alltid..

Jag hoppas verkligen att min älskade kommer hem snart, jag saknar han så!

 
 
Bettan

Bettan

4 februari 2009 20:59

Skrattar men inte åt ditt öde idag utan jag minns så väl hur det kunde vara vissa dagar:)

http://coolbettan.blogg.se

 
Nina

Nina

4 februari 2009 22:10

Nja jag tycker inte det är så jättebra det. Ganska litet o tråkigt. Hihi.

http://thepioneer.blogg.se

 
Nina

Nina

4 februari 2009 23:01

Hahaha det där är sååå typiskt!

http://thepioneer.blogg.se

 
Tina

Tina

5 februari 2009 11:05

Hahahahaa! Jag skrattar så jag gråter!!! :-D Du - en utmaning till dig väntar i min blogg. :-)

http://www.troll.bloggagratis.se

 
Hanna

Hanna

5 februari 2009 14:49

Haha oj vilket bajslass, eller VILKA bajslass du fick! :D

http://www.wildbee.blogg.se

 
Angeluzia

Angeluzia

5 februari 2009 15:22

Nu har jag hittat hit också =)
hahaha Jag var med om nåt liknande häromdagen också, kanske ska ta och skriva upp det sen jag också. hhaha

http://www.angela82.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards