Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Oroligt

Av Helené Gidhammar - 2 februari 2009 14:04



Natten har inte varit bra.. Elton sov oroligt redan från att han somna. Han somna redan 21, men 22 vakna han o grina.. Stoppade i han tutten, funkade faktist! Sedan igen vid 23, sedan nån fler gång innan vi gick o la oss vid 24. Även då vakna han till, men han nöjde sej igen med bara tutten.. Efter de sov han ganska hyfsat iaf, tror han vakna lite före 04 för mat. Sedan igen id 06, igen vid 08 men då klev vi upp! Eller Elton o pappa låg o myste i sängen ett tag, medans jag stoppa in den rena tvätten o vikte lite kläder :)
Sedan blev de frukost för alla tre, gröt. Elton fick även min hemmagjorda pure :) Som han dessutom smaka i går, verkar som att jag fick högsta betyg iaf ;) Han verkligen älskade de! Super kul att han gillade de :)
Efter frukosten kika Elton o pappa på One tree hill eller Elton somna i pappas famn, sov där så mysigt så! Jag däremot städade. Dammsuga, skura, diska, plocka i o ur diskmaskinen, damma mattorna, laga mat åt mej o Roger, laga dessutom mat åt Elton. Så vi får väl se vad han säger om de, tänkte han skulle få smaka de senare i dag. Blev iaf kyckling, majs o potatis!

Så efter att jag städat klart hann vi bara käka lunch, innan Roger skulle o jobba..
Är helt slut nu! Elton somna precis, så jag ska slå på teven o koka mej lite te! Hoppas att Elton sover ett tag..

Annars i dag får vi se vad vi hittar på. De är ganska kallt ute, men solen lyser o de ser så skönt ut.. Får väl se om vi kanske tar en sväng jag o Elton!

 
 
Nina

Nina

2 februari 2009 20:11

Haha det låter ju kanon det. Två flugor i en smäll liksom ;) Vad kostar det att bada därute då?

http://thepioneer.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards