Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Självklart

Av Helené Gidhammar - 11 februari 2009 20:10



Vid 16 fråga Frida på MSN om vi skulle ta och åka på Birsta, Självklart blev vårat svar! Så, en dusch, lite kläder, lite mat och en halvtimme senare begav vi oss i väg. Jag, Elton, Frida och Arvid! Super trevligt hade vi :) Dock ville Arvid inte riktigt vara med, han önskade att han hade stannat hemma med pappa ändå ;) Vi var väl hemma 18:30 kanske. De ska vi verkligen göra om! Vi har verkligen världens bästa grannar :)

                    ______________________________________

I dag kom Roger hem super tidigt, redan vid 14 kom han hem i dag! Så vi tog och fika lite då han kom hem, alla tre. Sedan somna mina två prinsar i soffan, Elton på pappa :) Haha! Medans jag prata med Annelie, prata om allt möjligt. Vi har alltid lika trevliga samtal!
Sedan åkte vi som sagt till Birsta.. Nu när vi kom hem så blev de först lite teve i sängen och en massa mys, hela familjen! Nyss fika vi lite och tog på jamas på Elton. Nu nattar Roger Elton, får väl se när prinsen somnar!
Hoppas att han sover lika bra nu i natt som han gjorde i går natt, de vore underbart!

                       ____________________________________

I morron klockan 12:30, ska jag, Elton, Frida och Arvid på fika! Ska bli jätte kul :) Ska bli spännande framför allt!
Mer än fikat tror jag inte att de blir.. De är ju så satams kallt ute!


                                I morron lovar jag bilder!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helené Gidhammar - 14 maj 2009 21:47

   Nu lämnar jag bloggagratis och bloggar i stället här: http://missh.blogg.se                                     Hoppas vi ses där i stället!...

Hur

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 20:45

Jag vet inte hur länge jag har försökt mej på de här med kodmallar och skit, ändå fattar jag ingenting! Nu ser de värre ut än innan jag börja.. Jävla skit, jag vill ju få till de innan jag börjar blogga där. Har dessutom slut på bilder här, vill inte...

Av Helené Gidhammar - 13 maj 2009 09:27

I går var vi ju och fira farfar, som fyllde 70. Mycket trevligt! Massa god mat, fika och tråta :) Farfar hade nog en toppen dag, han såg iaf lycklig ut! Vid 20 gav vi upp då mormor/gammelmormor skulle till Stockholm i dag och taxin skulle komma 05. E...

Av Helené Gidhammar - 12 maj 2009 11:57

Natten har varit jätte jobbig, Elton ville inte alls komma till ro. Så i natt har han ätit många gånger, vilket jag inte är van längre.. Tidig morron blev de oxå. Frukost och gröt, sedan sov han lite mindre än en timme till. Vilket är lite för prins ...

Av Helené Gidhammar - 11 maj 2009 19:15

Har precis nattat Elton, ikväll tog de inte änns 10 minuter :) Minns inte när de gick så smidigt sist.. Utan protester dessutom, underbart! Hoppas han sover bra i natt nu, skulle verkligen behöva de.                             ______________________...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards