Alla inlägg under mars 2008

Av Helené Gidhammar - 12 mars 2008 07:34

De bara öser ner här ut, tur att Roger visste vart paraplyet var :) Annars hade min frill vara helt förjäves ;) haha! Den skiter jag väl i, men kul o gå på jobbet o vara blöt. Nej tack!
Är svinhungrig med hade inga macker hemma eller jo, hårdbröd. Men de är jag så jävla less på just nu o kaviaren är för stark för min(läs bäbisens) del.. De ända vi har som jag är sugen på är ostkrokar, men de kan jag ju inte äta på morronen :) haha! Så jag får ta o köpa mej en macka innan jag börja o har frukt på jobbet, så de får duga tills lunchen.
Nu ska jag platta håret, den största nackdlen med att vara korthårig o ha frisyr ;) Men jag är supernöjd, lite jobbigt o måste göra ordning håret, varje dag..
Nej, nu väntar klädera på mej. Sitter o fryser!

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 11 mars 2008 20:11

Kände precis första sparken, Wow är de ända jag kan säga :) haha! Kändes helt otroligt. Hur häftigt som hällst, de är verkligen nån i min mage! Sitter o flinar för mej själv som ett annat fån :) Var tvungen o ringa till Roger, han är o kika på hockey, men hade glömt mobilen, som tur var Marith oxå där så jag fick tag på han iaf! Oj, så roligt :)
Är i v. 19+5 i dag, så snart har jag precis gått halva tiden. På torsdag! Fan va tiden går fort..

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 11 mars 2008 19:38

I dag sålde vi barnvagnen, haha! Låter kanske konstigt efter som vi nyss köpt den. Men vi har våra skäl ;) Så, sista o först bilden på vagnen!


Av Helené Gidhammar - 11 mars 2008 17:39

I går blev min älskade erbjuden ett jobb, ett fats jobb! Han sa att han skulle meddela svaret i dag, efter att han diskuterat med mej och självklart blev svaret ja i dag! Så från o med på Söndag, är Roger en fast anställd lastbilschaufför o jobbar 4 nätter i veckan. Hur underbart är inte de? :) Jo, helt jävla fantastiskt! Är så himla glad för Roger, de syns verkligen att han är på bra humör. Känns så bra o få se han så :) Älskar de! Ända som är jobbigt att jag måste sova själv 4 nätter i veckan, vilket jag hatar! Men, de fixar vi. Allt kommer bli kanon!
Är så glad i dag o extra lycklig, för jag har verkligen världens bästa sambo o blivnade pappa till mitt barn :) Roger är verkligen The one and only för mej!

Så i kväll eller nu snart, ska vi fira med kinamat o tändaljus, bara vi två!

Av Helené Gidhammar - 10 mars 2008 22:18

De är bara skit på tv:n i kväll! Jag förstog de.. Fan! Jag som inte hittar en ända bok här i röran( i flyttkartongerna), typiskt. Ska kika lite till efter nån bok, annars lägger jag mej i sängen ändå! Ska bara ringa o säga god natt åt min älskade som sitter i lastbilen..

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 10 mars 2008 19:43

Kladdkakan blev sådär, inte så jätte seg. Men de beror nog på att vi inte hade nån sirap hemma, synd! För jag som längtat så länge.. Men den dög ;) Kanske tillomed blir en till bit i kväll..
Nu ska jag föna håret innan de torkar o står åt alla håll o kanter. Efter de ska jag kika om de är nåe bra på tv ikväll, vilket jag tvivlar på, brukar bara vara skit på måndagar..

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 10 mars 2008 18:25

Nu ska jag baka kladdkaka :) Hoppas att den blir god, har sucktat efter de i flera veckors tid! Så jag hoppas den blir kanongod.
Åter kommer väl med hur den smaka ;) Men innan måste jag duscha, annars orkar jag inte göra de i kväll. haha!
O Roger har precis åkt o jobba, dessutom hade han enormt goda nyheter i dag ;) Men de tar vi nån annan dag när de är helt klart!
Nu ska här bakas..

Roger <3

Lyx

Av Helené Gidhammar - 9 mars 2008 20:38

Har precis fixat mej en lyx-matlåda, potatisgratäng med vitlök, tjälknöl o sallad med fetaost. Kan inte bli bättre på en måndag :) Blev kvar sedan mamma o dom var här på middag i går, så de ska jag mummsa i morron! Roger oxå, för de blev en massa kött kvar.

Sedan blev jag så sugen på isbergssallad med citron, så de sitter jag o äter nu o en kall Coca Cola till, Mummsigt värre!

Coca cola är sjut gott!

Ovido - Quiz & Flashcards