Alla inlägg den 1 april 2008

Av Helené Gidhammar - 1 april 2008 20:33

Har knäppt kort på vagen nu, så här ser den ut :)

Av Helené Gidhammar - 1 april 2008 20:20

I dag har jag o mormor vare o simmat :) Hur mysigt som hällst! Simmade kanske i 35 minuter, sedan basta vi o käkade apelsin, kändes som att man var liten :) Sedan for vi hem o kika på vagnen, den var eller är tookfin! En sak är vi lite missnöjda med, men de ska vi fixa till så de kommer bli kanon :) Super fin är den iaf! Ska knäppa kort på den i kväll o lägga upp :)
O nu sitter jag här o knaprar vindruvor, hoppas på att min sega magen vill komma i gång ;) haha! Annars i kväll så blir de inte mycket.. Är helt seg efter badet o skolan, så jag ska bara lata mej i soffan. Tyvärr är de bara skit på tv:n så jag kanske lägger mej i sängen o läser i stället. Har fått en massa gravid tidningar som jag ska plöja igenom, så intressant :)

Therese ville att jag skulle lägga ut kort från Fredagen, dock hade vi baa knäppt tre ;) haha! Ett av dom var bra, så här kommer de :)


Ovido - Quiz & Flashcards