Alla inlägg den 12 april 2008

Av Helené Gidhammar - 12 april 2008 19:22

I dag har vi varit på fotboll, i Bräcke av alla ställen :) Martin hade cup så vi for vi nio här hemma i från, farmor körde för de vara issa andra som var bakis ;) Väl där börja de snöa.. Kul! Men de varade inte så länge, men de var sviiiin kallt! Kika på tv matcher innan vi gav upp, första blev de lika 2-2, andra förlora dom med 1-3, vilket var skit synd för dom skulle vunnit båda matcherna, vilka målchanser! Men men.. Sista matchen, som vi inte såg blev de 3-3 i tydligen. Fy faaaan vad jag saknar fotbollen! Fatta va kul de är. Så jag har sagt de, efter att jag fött barn, gått ner de jag vill i vikt o tränat konditionen "lite" så ska jag gå med i ett korplag, om nån vill ha mej :) haha!
Efter fotbollen for vi o sedan for vi hem, la mej i sängn för jag frös så mycket o somnade ;) Så mysigt! Sedan klev jag upp o kika på tv o snacka skit med mamma medans pappa o Roger skjutsa Martin till Gina :)
Nu har vi precis plockat undan o skulle börja spela Bingo Lotto, men de började ju inte förrän åtta.. Så jag smet upp en sanbbis i stället :) Men nu skart är de Bingo för mej Roger mamma o pappa som gäller, resten är ute ur huset :) Martinär ju som sagt hos Gina o firar svärmor sin, Lojsan är hos Daniel o Melker har jag ingen aning om vart han är, han var borta när jag vakna :) Men nu ska jag kila ner o vara social, käka popcorn, dricka Coca Cola o njuta av min underbara familj (den del som är hemma iaf) :)

Roger o Bäbisen <3

Ovido - Quiz & Flashcards