Alla inlägg den 18 april 2008

Av Helené Gidhammar - 18 april 2008 21:02

Är helt slut efter denna dag :) Har hunnit med skiiit mycket i dag, bara en massa nytto grejer dessutom! I går oxå för den delen :)
Så i dag började vi med o tvätta, kan säga att de var de största tvättberget vi haft i hela vårt liv. Hur stort som hällst! Men de gick ganska bra ändå, för vi fuskade lite i tvättstugan så vi fick tillomed allt tort när vi var klar :) Medans vi tvätta kom Roger käre far o hälsa på, så vi käkade frukost o dom drack kaffe. Efter att Tommy hade åkt så fixa vi till i garderoberna i hallen, de i sej tog ungefär en evighet.. Slängde allt nästan, tänk vad man samlar på sej! En massa skit, på 6 månader?! Otroligt att allt fick plats där, fast när man öppna dörren så ramla de nästan ut ;) haha! Men de blev kanon bra, så nu kan man tillomed hitta de man ska o ändå finns de plats för mer skit ;) Efter de stressa vi ut med all skit som skulle kastas, ut i bilen, så de lasset ska vi fara med i morron! Skönt att de ska försvinna. Sedan for vi till Jonas o Ulrika, pojkarnas moppar var "trasiga", dom gick inte men min karl är ju bäst på de han gör, så självklart gick båda två mopparna innan de var klart :) haha! Vid sju skrek min mage att den inte fått nån mat på hela dagen, förutom frukost! Hua, tänk så hungrig bäbisen var.. Dåligt samvete! Så vi drog dirket o käka, en kebbab, kanske inte de bästa men nu vart jag sugen på de! Så de så :) Efter de for vi raka vägen hem o tog in täckena o kuddrna som hängt ute hela dagen på vädring, bäbbade nytt så jag längtar efter sängen redan nu :)
Men nu är de Uggla som gäller för min del, eller tv:n går i bakgruden iaf :) Sedan tror jag att de är nån film som börjar efter de.. Hoppas på att de är nått bra! För Roger han drog till farbror sin som bor ett par hus bort.. Men han skulle inte bli så länge, hoppas verkligen de för jag är sällskapssjuk i kväll känner jag! Men de är ju en dag i morron oxå, då får han banne mej vara hemma med sin gravida sambo ;)
Men nu ska jag återgå till soffan o filten, håller på o frysa ihjäl nu!!!

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards