Alla inlägg den 5 april 2008

Av Helené Gidhammar - 5 april 2008 19:47

I dag har jag jobbat :) Gick jätte bra, mycket folk o tiden gick fort. Tycker om o jobba Lördagar ja, folk är så trevliga :)
Men innan jobbet var vi på EM möbler i Matfors o skulle kika på soffan som går på reklamen, men vi vart took missnöjd. Så den var inget vi ville ha! Inget annat där häller, eller de var två matbord som var jätte fina, men vi är ju inte ute efter de nu.. Så vi åkte missnöjda där i från med en katalog som vi inte kommer o uppna skulle jag tro! Sedan for vi på Möblera heter de, där hade dom inte häller ett skit vi ville ha, alla soffer var antingen för små eller skit fula. Inge bra där häller! Så de slutar nog med att vi måste åka på Boom ändå, men jag vill inte! Dom är så jävla otrevliga, men de är den ända soffan vi vill ha o är supernöjda med. Så de får nog bli så ändå! Ska iaf åka o kika på den igen, dessutom måste vi bli klar med vardagsrummet först ;) Men vi tänkte att de är ju ganska många veckors leveranstid, så då har vi ju en press på oss där om vi beställer en :) Jaja, vi får se hur de blir!
Annars i dag så hämta mormor mej på jobbet, sedan drog vi ut på Birsta o skulle kika på present till Lojsan, hon fyller ju hela 16 år på Tisdag :) Hade ingen aning om vad vi skulle köpa. Tillslut efter många om o men, lika veliga både jag o mormor, så bestämde vi oss för en vit tröja. Fats den fastna vi för direkt! O ett par rosa shorts, hoppas att de blir bra men vi tyckte de iaf :) O mormor köpte presentkort på en BH, vilket alltid är behövligt! Så de blir nog kanon. Ska fira hon i morron, så jag o mormor åker. Roger får stanna hemma o sova han ;) Han som valde! Annars orkar han ju inte jobba natten.. Så de är lika bra! Efter present köpen så tog vi en fika oxå :)
Mer i dag.. Ja, Roger hade klippt sej tills jag kom hem :) Vart helt paff! Men gud så fin han blev! Jätte tjusigt. O han hade börjat städa o plockat ur diskmaskinen innan jag kom hem, så när jag jag kom så fixa vi de sista. Jag skura hela badrummet, från golv till tak o la in nya mattan o handdukarna jag fick av mormor i dag o de blev så himla bra :) Superfint!
Efter de blev de mat o nu sitter jag här, men nu börjar Bingo Lotto som vi ska spela :) haha, Vi är som värsta pensionärerna redan :) Men vi ska vinna miljoner ikväll! Så håll tummarna!

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards