Alla inlägg den 2 april 2008

Av Helené Gidhammar - 2 april 2008 21:36

Dagen började ju som sagt inte allt för bra, kännde ingen motivation till nått. Men när jag kom på skolan fick jag faktist de som skulle göras gjort.. Så de var ganska skönt att de vända o inte var så hela dagen, men de var ändå skönt o åka hem ;) Lite trögt o ha samma lektion hela dagen..
Efter skolan kom Roger o hämta mej, i världens fulaste bil :) haha! Våran bil var inne på service, så han hade fått en lånebil. Men, den gick framåt iaf ;) Bilen var inte klar när Roger hämta mej så vi for på Handelshuset o kika, Rogre hitta kallsonger o strumpor, vilket är skit bra! Sedan for vi o skulle kika på mammatroser åt mej, kan ju knappt ha dom troser jag har, dom rullar ner under magen. Vilket inte är bekvämt! Så då vart de jackt efter de.. På HM trodde dom bara att man hade storlek 36 när man var gravid, den ända storleken som fanns. Sjukt! Kapphl hade inte änns mammakläder, ännu värre. Lindex, som jag trodde minst på, hade ett par i min storlek :) Dom hade tillomed strumpbyxer, som jag har letat som faaan efter! Men nu hade jag ju hinnit skicka i väg en beställning till HM i går, typiskt! Men nu vet jag att de finns iaf, de känns skönt :)
Sedan var vi o kika på tapeter, hittade inga som vi direkt fastna för, men vi är överräns om att de blir grått i hallen. Känns bra att båda tycker lika :) Så vi får väl se om vi hittar nån skön gråfärg.
Efter de var bilen precis klar, for dit o hämtade den. Blev dessutom mer som skulle göras på bilen, var nån grej där bak som måste bytas ;) Kommer inte i håg vad de var, var igentligen ingen broska, men vi tog de ändå. Så i slutet på månaden ska bilen in igen, men sedan är den som ny :)
Sedan hann vi bara hem o göra mat innan Roger skulle o jobba, de blev pärbullar o bacon, så otroligt gott! O när Roger for på jobbet somna jag i soffan, ovanligt.. Vakna bara för ett tag sedan när mormor ringde o hörde om jag hade träningsverk efter gårdagens sim :) Vilket jag inte har, trodde att jag skulle få de. Men nej! Så de blir nog simming nästa tisdag oxå, om inte mormor måste bort med jobbet..
O nu ska jag ta mej en dricka o kolla om de är nåe bra på tv:n!

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 2 april 2008 07:32

I dag känner jag bara att jag inte orkar med skolan.. Vill inte! Känner ingen ork alls. Men, duktig som jag är så ska jag pallra mej dit ändå ;) Känner mej jätte duktig faktist! Hoppas bara att dagen går fort så jag får åka hem.. Annars i dag händer de inte mycket, Roger jobbar sista natten för veckan så i morron tar vi sovmorron tillsammans. Underbart! Sedan får vi se vad som händer resten av veckan, inge jobb verkar de bli så jag ska försöka få fingrarna ur arslet o fixa lite arbeten som jag ligger efter med..

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards