Alla inlägg den 16 april 2008

Av Helené Gidhammar - 16 april 2008 18:18

Dagen har varit helt underbar, förutom huvudvärken då.. Men annars har den varit helt toppen :)
De blev ingen biltvättning i dag, i morron blir de i stället! Men vi for på Posten o lämna in en deklaration som hade kommit till fel adress, dagens goda gärning ;) Sedan for vi in till stan o hämta ut pappas tröja som han hade beställt genom jobbet, handla pålägg o mjölk på Willys när vi ändå var där. Roger blev hungrig o när vi ändå var i stan så ville han testa den där nya hamburgaren på Max, Hot Chipotle eller vad den heter :) Så vi gjorde väl de, väl där hör jag nån ropa Helené o vem var inte där om inte Jenni :) Super kul o träffa hon! Hon skulle på jobbet o käkade innan hon skulle dit, så vi slog oss ner o prata i över en timme tro ja, underbart! Så vi skulle höras till helgen så kanske vi ska åka dit o fika o kika hur dom bor :) Skoj! Sedan for vi hipp som happ på Elgiganten o skulle strö kika på en telefon, då min lägger av som den känner för de o bryter samtal hit o dit, med andra ord helt kass! Så väl där hittade vi en massa massa fina mobiler :) Ville ha typ alla, men fastna för en Sony Ericsson o en Samsung, men efter att killen bakom disken sagt vad han tyckte så vart de iaf en Sony Ericsson! Tyckte att Samsungen var snyggare men Sony Ericsson skulle tydligen vara bättre, så efter lite övervägande så smällde vi till direkt :) Så nu är jag en mobil rikare, fats får inte hämta den förrän i morron, den var slut nu i den färgen jag ville ha. Men i morron får jag den :) Härligt! Sedan fick vi en cykel på köpet ;) haha! Älskar den reklamen, Dogge är så grymt ful i den :) Sedan for vi på Drakenglass o tog oss en efterlängtad glass, så snuktigt god! Har aldrig ätit så god glass, så där blir jag stammis i sommar ;)
Men nu ska jag njuta av min cola o börja läsa en av böckerna som jag måste läsa, ska nog börja med Mia Törnbloms, Självkänsla nu! Den verkar intressantast :) Dessutom är de bara skit på tv i kväll, så jag hoppas jag hinner en bra bit..

Min nya mobil :) 

          

Av Helené Gidhammar - 16 april 2008 12:31

Blev hemma i dag, har fortfarande sån fruktansvärd huvudvärk :/ Även fats jag tagit en alvedon.. Hoppas verkligen att de ger med sej snart!
Men de var nog bra att jag var hemma i dag, för nu har jag fått iaf ett arbete som jag låg efter med. Så de känns jätte bra :) Så nu är de bara några kvar.. Typiskt! Men skönt att nått är klart, så nu kanske resten kan rulla på lika bra :) Två böcker har jag o läsa oxå.. Hua!
Men nu ska jag klä på mej så ska vi åka o tvätta bilen o ta en glass i solen :) Mysigt värre!
Fick dessutom lönebesked i dag, mer positivt än jag trorr :) Underbart!
Justja, prata med Jenny i går oxå. Så ännu nästa vecka kommer dom hit, åker på Torsdag kväll så dom är väl här på Fredag morron :) Kul! Dom ska ju på släktträff men ska sova här hela helgen då o oj vad vi längtar! Har inte sätt Elay på skit länge nu, så hoppas vi känner igen han ;) haha
Nej, kläderna o tadborsten väntar nu..

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards