Alla inlägg den 8 april 2008

Av Helené Gidhammar - 8 april 2008 21:31

Jag o mormor har varit o simmat i dag :) Adra tisdagen i rad o de känns helt otroligt skönt! Så ska de fortsätta. Kul o komma i gån äntligen!
Innan simningen vare skolan som gällde, Företagsekonomi och balansräkning på förmiddagen o Kommunikation o stress på eftermiddagen. Fick en bok som vi ska läsa oxå, Självkänsla nu (heter den va?) har velat läst den men inte orkat ;) Men nu måste jag ju, prima!
Annars i dag har jag inte hunnit mycket, efter badet åkte jag o mormor o handla. Vi skulle laga mat här hemma, men vi köpte paj i stället :) Så de var lätt lagat, mormor skar sallad medans jag plocka ur o i diskmaskinen :) Teamwork! Mummsade på de o sedan for mormor hem. Ja hängde upp baddräkten o slängde mej på soffan i vanlig ordning :) Väntar på att Roger ska ringa nu, han borde vara klar med lastningen o ute på vägen, så han ringer nog snart :) I natt hade han fått punka mitt i vägen.. Men min karl fixar ju allt ;) Så de var inga problem!
I kväll blir de inte mycket mer häller, jag är het slut efter mina 30 längder i bassängen, men så här skönt slut! Får se om jag orkar packa i kväll eller om jag tar de i morronbitti, ska ju hem till mamma o pappa :) Eller pappa kommer hit på Torsdag o ska hjälpa Roger o tapetsera i hallen, äntligen! Så i morron har Roger fullt upp med o spackla o göra allt som ska göras innan, sedan ska dom smacka upp tapeterna på Torsdag. Dessutom ska Roger bestämma tapeterna helt själv ;) Vi hinner inte åka o kika, så jag hoppas han väljer några bra. Men de tror jag! Vi är ju inne på gråa, så de kan ite bli så mycket fel ;) haha! Nää, men de blir kanon! Bäst är bara att den där hämska orangegula färgen försvinner! Fy faaan. Ska knäppa kort nu ikväll så vi får före o efter bilder :)
Nej, nu ska jag kila på toa, bäbisen sparkar precis på kissblåsan :) haha!

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards