Alla inlägg den 11 april 2008

Av Helené Gidhammar - 11 april 2008 11:56

Hittade en massa gamla bilder sedan mamma o pappa firade 10 år som gifta, hade fest i sommras o gjorde ett bildspel då, alla bilderna låg kvar i datorn o gud va kul de va o kika på dom :) Tyvärr orkar jag inte ta med alla, de är ju ändå nästan 300 ;) Men några iaf, nån är från mamma o pappas bröllop, jätte gamla kort på mej, Martin, Louise, Melker, Nillan var med på ett oxå :) Haha, Super kul!

Av Helené Gidhammar - 11 april 2008 10:51

Roger ringde i går o hade trevliga besked, jag ska få tillbaks på skatten :) Hur underbart var inte de?! Känns så skönt att jag slipper betala, de var huvudsaken! Så både jag o Roger får tillbaks, finfint :) Så nu tyckte Roger verkligenatt vi skulle uta på spjälsängsjakt, han är för go!
Håller på o tvätta lte här hemma hos mamma o pappa, kan ju inte vara göralös! Ingen annan hemma förutom jag o Yizza, så Yizza ligger i Melkers säng o halvsover medans jag knappar på tagentbordet :) Tänkte ta en promenad med hon sedan, men först ska jag dammsuga o dona på lite innan mamma kommer hem. Pappa o Roger kommer väl lite senare dom oxå, dom blev klar 2 i natt med tapetseringen ;) haha! Så i kväll blir de mys med god mat, fondy, som vi inte ätit sedan vi var små :) Så hoppas att de är lika gott i dag som jag kommer i håg de då! Sedan blir de kortspel o mys resten av kvällen :)

Roger <3

Ovido - Quiz & Flashcards