Alla inlägg den 15 april 2008

Av Helené Gidhammar - 15 april 2008 20:17

Snart börjar äntligen Desperate Housewives, som jag har längtat :)


  

Av Helené Gidhammar - 15 april 2008 19:54

Dagen böjra med sovmorron, jätte skönt! Ända som var lite jobbigt var att Roger snarka så, så jag klev upp tidigare ändå ;) haha! Men de är tur att han kan sova även fats jag donar på som jag gör på mornarna.
Börja 10 i dag, då hade vi en föreläsning o om vad kommer jag inte i håg :) haha! Bra gjort. Men de var sådär, tyckte att mycket var självklart..
Sedan käka vi lunch o efter de begav vi oss på Södraberget för seminariet, "Jobba minre få mer gjort", hur bra som hällst! Först trodde vi att de skulle vara skit tråkigt, de var typ vi i klassen o en full sal med lite äldre ;) Men, de visade sej vara kanoners :) Skit bra! Killen var jätte rolig o fick verkligen folk att lyssna, så han får MVG av mej!
Efter de mötte jag mormor i stan, åkte direkt på simhallen o simma för fullt. 30 längder blev de i dag oxå, känns så skönt när de är gjort! Älskar o simma. Bastade o åt apelsin.
Bjöd mormor på mat, Roger hade fixat köttfärssås o mackisar. Underbart gott! Efter de har jag inte hunnit ett skit o dagen är snart slut.. Ska ta mej lite glass nu o kika på tv, lär nog somna skulle jag tro. Är hel slut!

Roger <3

Av Helené Gidhammar - 15 april 2008 08:59

Är på väg till skolan nu, men slänger in två magbilder o en bild på hur tjusig jag är i dag :) Känner mej på toppen humör, så i dag blev de klänning o allt, tänka sej!




Ovido - Quiz & Flashcards