Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Helené Gidhammar - 14 januari 2009 20:51



                                        Världens sötaste sjukling!


               

Av Helené Gidhammar - 14 januari 2009 20:44


                                       Resultatet av gardinerna!

                                                 
                                                     Köket
                   (Kolla inte in dom extremt snygga kablarna, haha)


               

            Köket igen, blev dock väldigt tomt när ljusstaken försvann..

                



                                                Vardagsrummet
           


                    Vardagsrummet igen! Ska köpa vita lampskärmar oxå..
    

                




Av Helené Gidhammar - 14 januari 2009 15:10



Just nu håller jag på o hänger upp gardiner, innan de sydde jag dom tillomed ;) Dock är de panellängder, så de är ju bara raksöm. Haha! nu ska jag bara stryka dom fyra sista, hänga upp dom o sedan är jag klar! Så snart är julen ute :) Underbart! De har legat o tyngt länge nu..

                           Bilder kommer senare på gardinerna!

Elton är fortfarande super dålig.. Han har feber, är snorig som bara den o gnälligare än gnälligast (vilket är förståligt). I morse hade han 38,3 i temp. Så då blev de alvedon, vilket han ska få nu efter att han vaknat oxå. Han är super het! Fattar egentligen inte hru han kunde somna, han som är så dålig. Har super svårt att andas, så han tillomed knappt kan äta, lill prinsen! Hoppas verkligen att de blir bättre snart. Speciellt då även jag är dålig! Snorig, feber o ont i huvudet. Jag gå oxå på alvedon..

Nää, de blev en liten paus från gardinerna då Kattis ringde :) Super trevligt! Vi hade bestämt att vi skulle ses i veckan (vilket jag glömt, ops), men eftersom att vi är så dåliga som vi är så får de bli en annan gång! Men vi ska verkligen ses, så Elton o Elias få ses :)

Justja, efter om att Elton är dålig så ställde vi in tiden hos tandhygienisten i dag. De får bli en annan dag!

                   Nu, åter till gardinerna. Så de blir klart nångång!

Ovido - Quiz & Flashcards